Advertenties


Radio vraag

Gestart door John B., 22 februari 2009, 16:17:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

John B.

Thanx Renier!

Heb jij dan toevallig ook n link, waar ze het voordeligst te krijgen zijn?

Renier

Deze is volgens mij het goedkoopste http://www.bobshop.nl/catalog/product_info.php?products_id=16410

Meestal zijn de prijzen rond de €129,-   :)

John B.

#32
Hehe, die link had ik ook net opgezocht in het forum, maar bedankt in ieder geval jongens!

Ihre bestellten Produkte nochmals zur Kontrolle: 
Stk.  Produkt  Artikel Nr.  Einzelpreis Preis 
1 x Pioneer Lautsprecher TS-Q131C
148-TSQ131
64,24 EUR 64,24 EUR


Zwischensumme: 64,24 EUR


Versandkosten (NL): 12,00 EUR


Paypal Gebühren (1.5 % + 0,50 EUR): 1,64 EUR


inkl. UST 19%: 12,49 EUR


Summe: 77,88 EUR



Maar weet iemand hoe je de achterste panelen loskrijgt?

M@ttie

dat heeft iemand al voor je vermeld in dit topic , zie pagina 2 als ik me niet vergis en dan even da rapidshare link volgen.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000


John B.

Radio zit erin!

Mis alleen nog wel n klein frame, heb nu van die kieren aan de zijkant.

Reiner, ik zag dat jij er wat omheen had zitten, hoe kom ik daaraan?

M@ttie

Of via de dealer of marktplaats, op marktplaats even intikken "radio frame megane"en dan heb je er meteen 1 te pakken...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000



John B.

Volgens mij precies dezelfde, ik ga even kijken welke t goedkoopst is!

Beide hebben n langere levertijd ivm niet in voorraad en ander moet uit buitenland komen!

Bedankt Jeroentjuh!

drbiqs

hoi john b
jij hebt een carbase van ebay uit engeland gekocht toch,nu is mijn vraag wat de taal is die op je display terecht komt. :?
ik hoor het wel. :)

groetjes drbiqs
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

John B.

Zoveel taal staat er toch niet in je display?

TRK 1 volgens mij ( bij cd dan )

Ding werkte na het invoeren van de code in 1x

En of ik wil het graag denken, of het is zo, maar het geluid kklinkt nu al n stuk beter!

Renier

#42
Citaat van: John B. op  2 maart 2009, 18:51:20
Renier, ik zag dat jij er wat omheen had zitten, hoe kom ik daaraan?

Ik heb hem toendertijd via eBay gekocht uit Duitsland, kostte me volgens mij toen ook een tientje.
Maar zou hem nu gewoon bij Carmedia.nl bestellen, met die zaak heb ik goede ervaring

Goed om te horen dat hij beter klinkt, kleine moeite groot verschil  :q

Het ziet er ook mooier in je dashboard uit dan zo'n drukke aftermarket radio, maar da's persoonlijk.

Heb je de speakers er nu ook inzitten? Dan klinkt het nog een stuk beter.

De taal is op alle radio's hetzelfde: Engels.
En dat voor een Franse auto.... :D

drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

John B.

Speakers voor moeten nog binnenkomen, vervangen is zoals al gezegd piece of cake!


Echter: de speakers die ik heb gekocht voor achter e1396 die heb ik nog niet ingebouwd, gewoon omdat ik het zelf niet aandurf het interieur te gaan demonteren. Woont er toevallig niet iemand bij mij in de buurt die het kan en wil doen?
Woon zelf in Zeeland ( de provincie)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev