Advertenties

raam voorportier megane 2 grand tour

Gestart door gonzo8262, 12 februari 2009, 18:51:59

Vorige topic - Volgende topic

gonzo8262

vanmorgen gebeurde het volgende kom thuis uit de nachtdienst zet de auto weg en op slot ga naar binnen even later gaat mijn vrouw weg met haar eigen auto en zegt vervolgens je raam staat los die ik niet open had gehad nu wou dat raam niet meer omhoog of omlaag heb hem dicht gekregen met iedere keer de accupool los te nemen en dan daarna de auto op slot 2x drukken ging iedere keer een stukje maar nu werken alle ruiten behalve die natuurlijk waar moet ik nu zoeken is het de motor of de schakelaar ga morgen eens even kijken moet nog een nacht groet harrie

Renier

Als je ale 4 de schakelaars van de electr. ramen een paar seconden omhoog gedrukt houdt dan wordt het systeem gereset. Dan zou hij weer normaal omhoog/omlaag moeten gaan.

Is het een fase 1 (2003-2005) of fase 2 (2005-2007)? Bij de eerste modellen vd fase 1 (zoals die van mij...) was het een bekend probleem dat de ramen spontaan naar beneden konden vallen, volgens mij is daar toen een terugroepactie voor geweest. Bij mij is het in ieder geval onder garantie verholpen.

gonzo8262

net geprobeerd maar geen resultaat en ja het is een fase 1 bj 2004 maar dat resetten moet dat met draaiende motor met of zonder card erin van alles geprob maar noppes bedankt in ieder geval

matthew

je raammechanisme is gewoon stuk,dus recetten heft geen zin,dit moet met de auto op contact.

Als je gewoon bij de dealer in onderhoud bent en de auto is niet ouder dan 5 jaar of een bepaalde kilometerstand wordt deze gewoon kosteloos vervangen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev