Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 32

Gestart door matthew, 10 februari 2009, 00:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John B.


drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

matthew

Citaat van: Remko . op 28 maart 2009, 11:31:32
Citaat van: matthew op 27 maart 2009, 23:27:18
Die van mij moet er nu ook wel weer effe tegen kunnen

heb ik alle vertrouwen in, hier loopt ie iig als een zonnetje _o_

Ik had ook niet anders verwacht (haha)

Alex Verloop

Ik heb ook wat nieuwe toys (zaterdag updates in het projecten gedeelte). Hier een klein lijstje van de afgelopen 7/8 weken ;)

Wheels & Tyres;
- 4 nieuwe banden (185/35/17 & 205/40/17)
- 4 nieuwe cupranden (1.75 & 2.25J)
- 144 gouden boutjes (voor in de velgjes)
- 4 verchroomde ventielen

velgen zijn dus in principe "klaar". Laatste 2 velgen afmaken, en daarna bandjes erom en rollen maar.

Voor het interieur;
- Pioneer 2DIN F900BT (voor in me nieuwe dash)
- 4 nieuwe ventilatieroosters. (rond en automatisch)
- 3 speedo meters
- Verchroomde deurvangers

Exterieur;
- een electrisch dakraam (reeds gemonteerd en al), inc hemeltjes, knopjes blabla.
- hoodpins (had ik al liggen, maar hebben nu een nieuwe look gekregen)


Dat was het wel zo'n beetje ;).

Dirk Kuipers

Kijk, dat zijn leuke lijsten Alex! :)
Heb je een standaard dakraam van de sloop kunnen regelen? Super man, met dit weer is dat echt geniaal!

Alex Verloop

Yeah, volledig intact van een "oud"  meganeclub auto *althans, de URL stickers zaten op de ramen*. Hemeltje, motor... alles compleet voor een spotprijsje  :q


Marc Brouwer

Citaat van: Alex op  3 april 2009, 08:57:40
- Pioneer 2DIN F900BT (voor in me nieuwe dash)

Ben benieuwd naar je bevinding over de Pioneer. Ik ga zelf ook binnenkort kijken voor dit systeem.
"We Shall Not Be Moved"

nico

Citaat van: Alex op  3 april 2009, 10:51:54
Yeah, volledig intact van een "oud"  meganeclub auto *althans, de URL stickers zaten op de ramen*. Hemeltje, motor... alles compleet voor een spotprijsje  :q

Was het toevallig een zilver kleurige megane :D

rs50jochem

@ Jan en Alex, goed bezig!!

Over de F900BT heb ik begrepen dat hij zonder update er 2min. over doet om opgestart te zijn en dan pas in gebruik genomen kan worden.. (Niet bepaald handig bij dagelijks gebruikt ;) )..

Marc Brouwer

Citaat van: RS50Jochem op  4 april 2009, 23:33:00
@ Jan en Alex, goed bezig!!

Over de F900BT heb ik begrepen dat hij zonder update er 2min. over doet om opgestart te zijn en dan pas in gebruik genomen kan worden.. (Niet bepaald handig bij dagelijks gebruikt ;) )..

Heb ik ook gelezen en vernomen van de mensen van Carsystems. Niet positief, maar blijkbaar zijn er al voldoende updates die het probleem oplossen. Toch is bij mij Pioneer in aanzien wat gezakt.
"We Shall Not Be Moved"

Alex Verloop

Die 2.0 update is gemakkelijk te verkrijgen Jochem  :q. Btw... dagelijks gebruik.... mja... never mind :D

rs50jochem

Haha.. IK zou hem dagelijks gebruiken.. ;) En niet zo'n 3.... ;)


Ik neem denk ik gewoon weer een D3..... :)

drbiqs

Heb ook weer is een kleine update gekocht en wel deze.

m,n voorspeakers die ik achter wilde hebben passen niet helaas,dus dan maar zo.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev