Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 32

Gestart door matthew, 10 februari 2009, 00:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jaap de Jong

Nieuwe velgen en banden... zelfde type als m'n oude maar dan een maatje groter (215/35R18)

Sjors

Hele strakke velgen Jaap!

Welk merk is dat en type ?  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Jaap de Jong

Borbet LS blackchrome gepolijst 18"; Yokohama Parada Spec2 banden

Jacob

Ziet er inderdaad goed uit zo Jaap, de wielkasten zijn mooi gevuld! !-!


freek

gister gereseveerd bij laurens:D

kw schroefset variant 1 met bij behorende achterdempers
fase 2 interieur compleet :D
links rechts uitlaatlijn :D
orginele bumpers
en we zijn momenteel voor 17" black velgen aan het kijken dit gebeurt echter denk ik naar de zomer

en dan is het gebeurd met het verbouwen ik kan dan tenminste over drempels en ermee op vakantie zonder de angst dat ik te laag ben. echter gaat hij wel goed ver geschroefd worden maar dan zonder tuning bumpers mooie cleane look  :)
only men of stihl

Dirk Kuipers

Mooie velgen Jaap!

Freek, je had je auto toch weer tekoop staan  :?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

freek

ik weet het veel drukte en wisselingen in me hoofd. door afwijzingen van sommige mensen qua verkoop en te slechte inruil moet hij maar blijven dan. en kwil wat praktischer dus dan maar geen dikke bumpers is hij net wat wendbaarder  ;)
only men of stihl

matthew

Citaat van: RS50Jochem op 19 maart 2009, 21:24:47
Via een goede vriend van mij een originele automatten set op de kop weten te tikken voor mijn CC (Waarvoor dank Matthew :) )..

Tevens vandaag een berichtje van UPS gekregen dat mijn pakketje uit Duitsland niet afgegeven was wegens het afwezig zijn van de ontvanger (ik dus ;) )


Oja, Kris heeft ook al iets voor mij liggen.. (Ik hoop snel tijd te hebben om bij hem langs te gaan..)

Enne, Leendert wacht nog even op de laatste dingen.. (Michel D. heeft daar ook al een blik op kunnen werpen)

Al met al.. Vanaf volgend weekend nog 8 dagen naar de sneeuw en daarna moet er even rigoureus wat aangepakt gaan worden...   :q

Dat is mooi,de andere spulletjes zijn ook binnen trouwens.

@Jaap ziet er lekker dik uit Y

@Freek ja wat wil je eigenlijk,maar wil het resultaat wel zien dadelijk

rs50jochem

Mooi, dat de overige spulletjes er ook zijn.. :)

Oja, m'n UPS pakketje heb ik gisteren in ontvangst mogen nemen.. Ooh.. Wat zien die apparaten er weer mooi uit.. Deze week maar eens langs een aantal bedrijven om de boel aan te laten passen zodat ze tenminste normaal gaan functioneren..

@ Jaap, leuke velgen  Y

Klaas

Freek zou mijn Megane coupe 2.0 ide kopen.. maar ik durf hem dat ding niet te verkopen.. (Alle IDE problemen zitten erin, heb hem dus ingeruild) vandaar dat hij weer bezig gaat met zijn eigen zwarte.. en terecht wat is een gave bak..

freek

matthew sommige dingen die je wilt zijn uiteindelijk niet haalbaar en dan moet je kiezen wat niet altijd makkelijk is. en ik hoop dat ik nu op de definitieve uiterlijk zit van mijn megane  :)
only men of stihl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev