Advertenties


Plaatwerk Megane Coupe

Gestart door RobScénic, 1 februari 2009, 19:54:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobScénic

Mijn lieve vriendinnetje heeft vanmorgen een schuivertje gemaakt met mijn auto. ;( Ze gleed weg en knalde met het rechter achterscherm tegen een prullenbak. Nu is het zo dat mijn financiele toestand het niet toelaat om naar een schadehersteller te gaan,en uitdeuken praktisch onmogelijk is voor mijzelf om te doen doordat hij precies over de 2 carrosserievouwen gedeukt is.

Nu ben ik heel handig met een lasapparaat, o-) dat is ook mijn beroep.En dus wil ik het zelf op gaan lossen door het hele plaatdeel te vervangen. Maar dan zou ik wel een ander plaatdeel moeten hebben. Weet iemand waar je deze kunt krijgen? Of heeft iemand nog wat liggen? Of heeft iemand nog een chassis staan waar ik het uit kan halen? Het gaat dus om het deel aan de bijrijderskant vanaf het portier tot aan de wielrand.

Alvast bedankt!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

matthew

je moet toch aan de buitenkant lassen dus er komt sowieso spuit werk bij.
Voor een scherm kun je kijken op onderlijn.nl of bij de dealer natuurlijk

RobScénic

Dat weet ik.... maar nie geschoten is altijd mis en lelijker dan nu kan het toch niet worden...
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Scum

Op de sloop hebben ze zat panelen.. Slijptol mee en haspeltje of 2.. De sloop in Albergen heeft zat MC staan. Als ik een gokje moet doen, staan er minstens 20. Succes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev