Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Citaat van: RS50Jochem op  2 maart 2009, 23:07:53
Je bent me Woensdag net voor Timo, anders was ik vanmiddag al met het dak open naar Leusden gereden.. ;)

Hehehe,.. sorry man!

Dennis Postma

Een paar maandjes geleden melde ik hier dat ik Claudia ten huwelijk heb gevraagd en dat ze daar natuurlijk ja op geantwoord heeft. sinds die tijd hebben we niet stil gezeten aangezien zo'n dag het nodige werk met zich mee brengt.

Maar de datum staat nu vast, Claudia en ik zullen 26-2-2010 in het bootje stappen. 23-10-2009 zullen we in ondertrouw gaan.

De trouwlocatie is geregeld en de feestlocatie ook dus nu gaan we de puntjes op de welbekende i zetten.

voor het vervoer van die dag hebben we ook al heel wat leuke dingen bekeken ;)

Robin

Gefeliciteerd :) :)

En alvast een hele fijne dag toegewenst :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Denman

Alvast gefeliciteerd Dennis en ik mag hopen dat het, ondanks dat het al een mooie dag is, ook een mooie dag qua weer mag worden.
mzzls Dennis.

Dennis Postma

Thanks, dat mooie weer hopen wij natuurlijk ook op  8)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marc Brouwer

Citaat van: Dennis Postma op  3 maart 2009, 14:24:07
Een paar maandjes geleden melde ik hier dat ik Claudia ten huwelijk heb gevraagd en dat ze daar natuurlijk ja op geantwoord heeft. sinds die tijd hebben we niet stil gezeten aangezien zo'n dag het nodige werk met zich mee brengt.

Maar de datum staat nu vast, Claudia en ik zullen 26-2-2010 in het bootje stappen. 23-10-2009 zullen we in ondertrouw gaan.

De trouwlocatie is geregeld en de feestlocatie ook dus nu gaan we de puntjes op de welbekende i zetten.

voor het vervoer van die dag hebben we ook al heel wat leuke dingen bekeken ;)

Ik ken het gevoel  ;)  Y
"We Shall Not Be Moved"

Benjamin Renon

Dat is goed nieuws Dennis. Succes met de resterende zaken regelen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Lekker Dennis dat die data geprikt zijn !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

een hele fijne dag toegewenst al zal dat wel goed komen denk ;)
een mooie trouw foto met wat sneeuw op de achtergrond is ook mooi toch  :)

gefeliciteerd ;) groetjes

Laurens Klein

hey,

weet iemand of het interieur van een scenic overgezet kan worden in een coupe? phase 2? en dan bedoel ik vooral de stoelen.

alvast bedankt

rs50jochem

Ik denk het niet, onder de Scenic stoelen zitten er opbergvakken waardoor de stoel meer dan 10cm hoger is dan die van een coupe.. En dan zit je in een Coupe dus zo'n beetje tegen plafon geloof ik..

Maar ik kan het je niet met zekerheid vertellen helaas..

Laurens Klein

hmm.... Dat ze hoger waren was ik al bang voor. Helaas. Kwil nu nl leer in me megane en kreeg een scenic interieur aangeboden. Mrgoed...ga dan mr doorzoeken

John B.

Kan je de stoelen niet van het onderstel scheiden?

Dirk Kuipers

Even een vraagje.. Ik heb hier nog een computer van mijn motor liggen Een computer voor de f7r motor..
Is zoiets verkoopbaar? En zo ja, wat zou ik er denk ik volgens jullie voor kunnen vragen?

Iemand tips voor mij? :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev