Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Hij wordt er gaandeweg de tijd niet veel mooier op nee... :neen: :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Haha.. Je moet iets op z'n hoogtepunt kunnen loslaten eh.. ;) Enne, dat hoogtepunt is al een paar jaar terug geweest hoor.. Gehghe..! ;)

Wel vaag dat de km-teller het niet doet.. En volgens mij hebben ze met grof geweld de gasaansluiting uit de achterbumper gesnokt.. Oja, en de rest van de auto is redelijk vernaggelt..  :? Haha..!

Joey Voormolen

Ja jochem dat was dan je ouwe auto aardig verkracht maa die velgen ben ik nog steeds weg van had ze toen der tijd ook lopen zoeke maar ze werden niet meer gemaakt. :neen:
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Vraagje de megane op de megane kalender is dat nog een lid ?
Vind dat echt een gave megane 2 cabrio !-!
Lowered M3C GT

Timo Zuiderduin

ik vermoed dat je het over die van Bart v/d Sande hebt (die zwarte) of anders die van Jochem (donkergrijs?) maar die ligt inmiddels al ergens weg te roesten.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Joey Voormolen

@jochem hoe laag lag je met je ouwe coupetje (Licht Blauw)
Want als ik zo op fotoos kijk is dat toch weer een stuk lager als de mijne. & ik heb toch aaridg last van drempel vrees
Vorige week liep ik bijna vast op een drempel was een zeer akelig geluid (onderkant auto)
Lowered M3C GT

rs50jochem

Alles bij mij moet laag in de regel Joey.. Dus ja, die lichtblauwe coupe stond zo laag mogelijk en ik raakte zelden wat.. Gewoon je snelheid goed aapassen (stilstaan of nagenoeg stilstaand beginnen aan een drempel) doet wonderen.. ;)

Dit was mijn CC:





Shot at 2007-06-29


Zo laag stond mijn coupe en had eigenlijk dezelfde voorbumper als op jouw coupe..


Shot at 2007-02-18

peterachterop

Kan me nog een filmpje herrineren waar je over een drempel ging en op 3 wielen kruipend erover kwam.

eliatuning

vond het altijd een van de mooiste megane coupes, die blauwe
en ook de CC, zijn beide mooie wagens
Jochem, welke regelbare vering had jij onder de CC?want wil er ook zetten onder de Grandtour
rather low and slow than high and fast

Joey Voormolen

ja klopt die heb ik ook allemaal gezien ja( zat net toevallig foto topic te kijken van rtc :)toen dacht ik der weer aan)
& tuurlijk let ik op mijn snelheid, sta ook 9 van de 10 keer stil voor dat ik eroverheen gaat toch is het af&toe toch schaven.
Ja de voorbumper is denk ik kwa maten wel het zelfde.
Zat zelf te denken voor dat ik bijna vast liep op een drempel om hem nog halve cm of cm te verlagen maar ben nog aan het twyfelen.

& over dat alles laag moet die virus begin ik ook aardig te krijgen. o-)
Lowered M3C GT

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op 10 februari 2009, 19:35:25
Alles bij mij moet laag in de regel Joey.. Dus ja, die lichtblauwe coupe stond zo laag mogelijk en ik raakte zelden wat.. Gewoon je snelheid goed aapassen (stilstaan of nagenoeg stilstaand beginnen aan een drempel) doet wonderen.. ;)

Dit was mijn CC:



Shot at 2007-06-29

De omgeving van die foto's komt me (volgens mij) heel bekend voor...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Euh.. Ja, en nee.. Het is een specifiek plekje waar je nog niet bent geweest maar het is wel naast de Vesting van Naarden..

Stefan

Ok, nee ik had eigenlijk iets anders in gedachten.
Het lijkt namelijk heel erg op hier in de buurt (vreeswijk etc)
Maar dat lijkt dus maar.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Citaat van: eliatuning op 10 februari 2009, 19:52:28
vond het altijd een van de mooiste megane coupes, die blauwe
en ook de CC, zijn beide mooie wagens
Jochem, welke regelbare vering had jij onder de CC?want wil er ook zetten onder de Grandtour

Het was een KW Variant 1. Mooi spul maar niet stug dus met een beetje fatsoenlijk wielen raak je je wielkasten regelmatig.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev