Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Vanavond weer ff in het ziekenhuis geweest, het gaat langzaam weer wat beter met de baas :q Vandaag hebben ze weer bloed geprikt en de waarden waren goed, morgen doen ze dit nog een keer en als dat weer goed is mag ze weer mee naar huis.
Ella heeft trouwens ook een nieuwe buurman op de kamer ernaast. Denk dat ze bang zijn dat die vent gestolen wordt, er zitten constant 2 politieagenten op de gang, whahaha  8)7  :?

Stefan

haha, lekker zo'n buurman.. 8)7

Maar laten we hopen dat de volgende resultaten positief zijn voor Ella Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Hopen dat ze snel weer opgeknapt is reinier.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Reinier Goorden

Stap voor stap he,nu eerst maar eens naar huis komen. De longarts had al gezegd dat ze het een maand of 2 nog erg rustig aan moest doen.  :x

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

tog best heftig allemaal duz :x suc6 er mee reinier hoop dat ze dan weer snel thuis mag zijn !-!

Dirk Kuipers

2 maanden rustig aan doen? Zo, daar ben je dan mooi klaar mee...
Zolang het maar herstelt..

Decepticon#1

Sterkte ermee Reinier...hopelijk is 'de baas' na het herstel weer de ouwe!

Dennis Postma

Hopelijk zijn de resultaten goed, dan is ze iig weer thuis  !-! En zo´n buurman, moet je zuinig op zijn kennelijk  :D

eliatuning

@reinier: veel sterkte en hopelijk is ze snel terug

@jochem: ik ga toch doorsparen voor de kw var2, want met twee kleine in de auto is het toch
beter dat ik in hoogte en hardheid kan regelen.
maar komt laag genoeg,maar tot nu toe komen er 17inch zomervelgen op
rather low and slow than high and fast

Benjamin Renon

In het ziekenhuis blijven liggen is ook niets, denk dat ze thuis met je goede zorg beter af is. Hopelijk is ze na die twee maanden weer helemaal in orde.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Citaat van: eliatuning op 11 februari 2009, 10:24:20
@reinier: veel sterkte en hopelijk is ze snel terug

@jochem: ik ga toch doorsparen voor de kw var2, want met twee kleine in de auto is het toch
beter dat ik in hoogte en hardheid kan regelen.
maar komt laag genoeg,maar tot nu toe komen er 17inch zomervelgen op


Ik was mis.. Mijn CC had ook een Variant II..  ;)

Benjamin Renon

Voor de tweede keer in drie weken tijd heeft een of andere malloot mijn band leeggelaten in de nacht van woensdag op donderdag. >:( Twee weken terug was het linksvoor en vanmorgen was het rechtsvoor. Ik merkte het toen ik wegreed om naar 't werk te gaan. Dus eerst naar de pomp geweest om te zien of ie niet kapot was, maar toen ik de band wilde oppompen kwam er helemaal geen lucht in de band (in de rest van de banden kwam wel lucht in). Daarna dus op naar de garage (oude werkgever) om te kijken of er meer aan de hand was. Hier bleek uit dat er zo niets met de band zelf aan de hand was. Wel hebben ze uit voorzorg het pinnetjes vernieuwd. Ik hou vandaag de bandenspanning in de gaten en hoop dat er niets meer gebeurd. Maar uit voorzorg zal ik wel twee nieuwe bandjes moeten aanschaffen aangezien ik er toch een paar km's mee heb gereden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Wouter den Hertog

dat is wel zuur. misschien een Jaloerse Buurman?
is het geen idee om van die Ventieldopjes aan te schaffen die je met een steeksleuteltje lekker strak aan kan draaien?

http://www.carstyleshop.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,312/category_id,26/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Zoeits?
Ford Fiesta 1.1 CLX

Benjamin Renon

Voor zover ik weet heb ik geen ruzie met onze buren. ;) Opzich wel een goed idee, maar ik vind ze niet echt super. Maar naar zo'n oplossing ga ik wel zoeken, mocht het nog een keer voorkomen. Het zou natuurlijk ook gewoon baldadigheid kunnen zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev