Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels van Dijk

Hmm waarschijnlijk niet Dirk. De startblokkering zit ook in de computer, en is daarom niet uitwisselbaar.

Dirk Kuipers

Hmmm oke. Ja, dat zou inderdaad nog wel eens kunnen inderdaad...
Naja, gooi hem binnenkort wel eens op marktplaats, eens kijken of er wellicht toch nog interesse is. :P

Laurens Klein

ehm....als zoiets nog iets waard is. Kheb er ook nog eentje liggen van een 2.0 8v. Zal hem oook eens op mp gooien

Dirk Kuipers

Tsja, ik kan me voorstellen dat als je computer stuk is, je toch liever een tweedehandse hebt dan een nieuwe... Volgens mij zijn ze niet te betalen als ze nieuw zijn?

M@ttie

#184
De start onderbreker kan je er uit laten halen!!! Dus de computers zijn zeker wel verkoop baar, de kosten van het eraf halen van de startonderbreking zijn ongeveer 150 euro!! Dit kan de dealer niet doen en zal dus door een elektronica expert gedaan moeten worden... Y
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Laurens Klein

volgens mij betaal je je ook helemaal scheel als je een nieuwe moet kopen dus denk idd dat een tweedehands veel interessanter is. Maar dat geld voor veel onderdelen eigenlijk

Niels van Dijk

Ik heb er ook nog een liggen voor een 2.0 16v als Paul hem nog niet weggedaan heeft :) :q

YVE5

vandaag maar eens mijn kleine collectie aan detail-producten gefotografeerd :)

Mijn collectie doeken. De meest vuile gebruik ik voor mijn velgen :)


Pad's en DAP500.


Kenotek producten.


En andere producten.


Ik heb ook nog een washmitt (merk onbekend), en een grid guard met semi transparante emmer.

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirk Kuipers

Mooi, ik weet waar ik naartoe moet als mijn auto weer rijden kan.. :) Op naar belgie voor een goede poetsbeurt! :P

Stefan

nou, dat kan je wel zeggen.. 8)7 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Zo!

niet overdreven hoor :P jij zorgt wel goed voor je auto :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

lúk

zow tering  8)7 al die doeken heeft je moeder wasmachine vol an  :D


YVE5

Citaat van: Dirk Kuipers op  5 maart 2009, 23:45:04
Mooi, ik weet waar ik naartoe moet als mijn auto weer rijden kan.. :) Op naar belgie voor een goede poetsbeurt! :P

altijd welkom ;)

Citaat van: WalkingDisaster op  6 maart 2009, 14:13:47
Zo!

niet overdreven hoor :P jij zorgt wel goed voor je auto :)

overdreven is het zeker niet ;) maandag plaats ik een nieuwe bestelling, heb nog wel wat dingen op mijn verlanglijstje staan ;)
Een auto is als een vrouw hé. Je moet dat onderhouden, zacht en lief tegen zijn. Maar af en toe ook eens goed gas mee geven :D Heerlijk om naar te kijken, zalig om mee te "rijden"...


Automotive Photography & more: www.YVE5.be

John B.

#194
Zie voor leuke spulletjes ook : http://www.detailingworld.co.uk/

en


http://www.carclean.nl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev