Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

En water? Nee, dat maar niet. :P

nico flik

ik heb een probleem als ik inlog op het forum is lijkt wel het forum blijven steken op 18 feb want ik heb nix meer van na die tijd alleen op het hoofdforum zie ik nieuwe reacies maar als ik dan bijv algemene zaken aanklik heb ik als laatste bericht eentje van 18 feb staan. 8)7 dat is best wel irritand
weten jullie hier misch iets van?

mvg nico

Nick Mattheus

Citaat van: nico flik op 24 februari 2009, 18:25:44
ik heb een probleem als ik inlog op het forum is lijkt wel het forum blijven steken op 18 feb want ik heb nix meer van na die tijd alleen op het hoofdforum zie ik nieuwe reacies maar als ik dan bijv algemene zaken aanklik heb ik als laatste bericht eentje van 18 feb staan. 8)7 dat is best wel irritand
weten jullie hier misch iets van?

mvg nico

Heb ik ook ooit eens voorgehad.

Staat de klok van jou computer juist? Dat was bij mij het probleem...
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

nico flik

jah die staat gelijk met de rmc klok dus dat is het niet

nico flik

nu zie ik het net zo gauw ik een subforum open bijv algemene zaken staat de tijd van de rmc in eens op 13 feb 18:09 :S maar als ik op de startpagina zit staat de tijd wel goed. weet iemand hoe dit zit

Michel Veltman

knap...kan hier niets ontdekken :? (tijd blijft gelijk aan de "echte" tijd bij mij iig)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Laurens Klein

ik heb een vraagje: kent iemand een renault waarbij de motor achterin ligt en die oldtimer is. Een auto met ronde vormen. Ik ga misschien voor die auto kijken alleen weet nu niet precies welk model het is en heb nu (nog) niet genoeg info erover om te googlen.

alvast bedankt.

Laurens Klein

mmm...is er niet een andere?? want de vraagprijs was laag dus denk niet dat het een alpine was.

Maargoed...denk datk morgen mr ff langs rijd om te kijken wat het precies is en of het leuk is als extra project.

laguna 2003

#158



Ik heb je topic hierheen verplaats. Het is niet noodzakelijk om voor 2 foto's een topic te maken

Stefan

Ik neem aan dat je de veerpootbrug bedoeld..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

een renault dauphine heeft motor achterin

Laurens Klein

Gisteren had ik helaas geen tijd om langs te gaan en te kijken. Wordt waarschijnlijk volgend weekend en als ik de renault koop, zal ik het hier melden met een fototje:).

Die dauphine zou het weleens kunnen zijn. Daar zijn er ook niet zoveel van dus zou leuk zijn

Timo Zuiderduin

#162
na het werk weer lekker dakloos naar huis gereden. 8)
werd toch wel wat frisjes toen het zonnetje onderging en ik nog vrolijk op de snelweg toerde.  :D

een windscherm is trouwens geen overbodige luxe, maar gelukkig ga ik die woensdag ophalen.




;)verkapte, ik heb wat nieuws gekocht posting ;)

Stefan

Je kan nu wel weer RMC lid worden trouwens Timo..... Y Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Je bent me Woensdag net voor Timo, anders was ik vanmiddag al met het dak open naar Leusden gereden.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev