Advertenties


Klets maar raak deel 103

Gestart door Jan van Heteren, 1 februari 2009, 12:30:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter den Hertog

nee ok. misschien is het idd baldadigheid.
maar nieuwe bandjes zijn niet goedkoop;) en een setje ventieldopjes van staal kosten 10 eurotjes oid.
Ford Fiesta 1.1 CLX

Stefan

Weer zo'n irritant geval van "hou je handen nou eens thuis joh!!! >:(  "

Ongeloofelijk.... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik moet het niet zien dat er 1 aan m'n auto zit >:(

Maarja, het is echt jankgeld, weggegooid en wel >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Ik moet het OOK niet zien dat er iemand met andermans auto iets uitvreet, want dan ben ik (zeker tegenwoordig) ook wel even beried om te vragen wat hij/zij allemaal aan het doen is..... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Het is gewoon te triest voor woorden dat mensen aan andermans spullen zitten. Je moet er gewoon vanaf blijven. Heb voordat ik thuis was nog even de bandjes "extra" opgepompt. Ik weet nu dat ze niet zomaar leeg kunnen lopen. ;) Binnenkort maar even wat nieuwe bandjes regelen. Dan kan ie er weer even tegenaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ja, triest is het zeker........
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

het is belachelijk dat mensen niet gewoon van andersmans spullen kunnen afblijven. Bij de scooter van me broertje is iemand zo grappig geweest om de olieslang af te knippen en de olie af te tappen. Hierdoor kostte dit mij weer een avond werk en hem een nieuwe cilinder. En dat alleen omdat iemand zich zo verveelt en zo kansloos is.... triest gewoon

matthew

ja maar zulke ventieldopjes hebben dan toch geen zin,want dan steken ze de band wel gewoon lek denk ik maar.(en volgens mij heeft benjamin dat ook al meegemaakt).

Benjamin Renon

#113
Ja, dat banden lek steken heb ik ook al meegemaakt vorig jaar met de meeting in Oss. >:( Dan liever de banden leeg laten via 't ventiel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Nou mooi is dat.. Sandra was vandaag met onze punto op pad en toen ze terug kwam bij de auto bleek dat iemand de spiegel eraf heeft gereden(?).
Zit nu een deuk in het zijscherm waar de spiegel tegenaan is geknalt en de spiegel is kapoet.

Natuurlijk niets achtergelaten...

Kan ik met zoiets ook nog ergens terecht?

Reinier Goorden

Waarborgfonds. Wel even aangifte doen.

Dirk Kuipers

Ja, dat was het ja... :) Heb er nog geen ervaring mee, maar we gaan eens een poging wagen.
Bedankt!

Jeroen

Moet je wel 2 getuigen hebben die verklaren dat de auto niet beschadigt was op het moment dat de auto daar geparkeerd werd.

Jurgen

Heel fijn, bij mij hebben de de antenne afgebroken.
Is deze makkelijk zelf te vervangen? Het betreft een cabrio uit 1998

Reinier Goorden

Citaat van: Jeroen op 14 februari 2009, 11:54:32
Moet je wel 2 getuigen hebben die verklaren dat de auto niet beschadigt was op het moment dat de auto daar geparkeerd werd.
O ja ook niet onbelangrijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev