Advertenties


Een andere auto......... deel 7

Gestart door matthew, 28 januari 2009, 00:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rs50jochem

Wannaby auto's zuigen idd.. Helemaal mee eens.. ;)

Hier, een zeer mooie bolide te koop.. Bij het zien van de foto's zijn zijn specifieke geur alweer in m'n neus.. ;)

http://www.mhautomobielen.nl/911/996%20C2%20tiptr%20zgrijs%20NL-er.htm

!-!

Dennis Postma

Citaat van: Kenny Mattheus op  6 februari 2009, 16:57:12
Heb zo al een paar keer een gewone clio gezien die naar een V6 is omgebouwd ook en dan zelfs achteraan nog een lege motorruimte gemaakt en alles, dit vind ik eerlijk gezegd ook maar niets, maak je auto dan op een andere manier leuk of spendeer iets meer en koop dan gewoon een echte V6.
De ombouw van een 406 naar een Ferrarri, zou ik ook nooit doen, als je de auto start, zie en hoor je al genoeg, want bij een Ferrarri ligt de motor achteraan en bij de 406 niet

Hahahaha, ik zie het al voor me, een Ferrari 360 1.9 Hdi  :D

Denman

Citaat van: RS50Jochem op  6 februari 2009, 17:04:47
Wannaby auto's zuigen idd.. Helemaal mee eens.. ;)

Hier, een zeer mooie bolide te koop.. Bij het zien van de foto's zijn zijn specifieke geur alweer in m'n neus.. ;)

http://www.mhautomobielen.nl/911/996%20C2%20tiptr%20zgrijs%20NL-er.htm

!-!

Is dat jouw oude? Moet trouwens zeggen dat hij er zo ook wel erg stoer uitziet:

mzzls Dennis.

rs50jochem

Nee, alle foto's daarboven zijn van mijn voormalige Porsche..

Stefan

zo'n ombouw naar GT3 vind ik trouwens ook gewoon weer niet erg mooi eerlijk gezegt.
Ook weer een "wannabe" verhaal
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Ja, uiteraard gaat het erom of je het zelf mooi vind.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Denman

Citaat van: RS50Jochem op  6 februari 2009, 20:28:47
Nee, alle foto's daarboven zijn van mijn voormalige Porsche..

Bedoelde ik ook, maar ik gaf aan dat hij er na die ombouw toch wel erg vet uitziet. Ook al is het dan een "wannabe" verhaal, hij ziet er wel erg mooi uitt. Heb je btw geen spijt nu je hem zo ziet? Alhoewel, je hebt nu ook weer een vette bak ervoor terug, dusss.
mzzls Dennis.

Paul

Citaat van: Stefan op  6 februari 2009, 22:46:22
zo'n ombouw naar GT3 vind ik trouwens ook gewoon weer niet erg mooi eerlijk gezegt.
Ook weer een "wannabe" verhaal

Zo kon je ze ook bestellen vanuit de fabriek, gewone carrera met gt3 pakket.
Ziet er mooi uit, maar dan moet er geen spoiler op.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

rs50jochem

Haha.. De spoiler is idd. een dooddoener in mijn ogen.. Die hadden ze niet zo hoeven maken.. Maar in het verleden waren het ook al van die niet zo mooi ogende modellen als je het mij vraagt..


Ik heb er geen spijt van.. Het is een model auto met een motorprobleem wat regelmatig in die auto's zit, zo ook bij die van mij.. Ik heb hem zonder er geld in te steken 2 maanden met veel plezeier gehad.. En mogelijk ooit in de toekomst.....
Nu met de kredietcrisis maar ook voor die tijd.. Er zijn maar weinig mensen met dat geld of mensen die dat geld willen besteden voor een auto.. Dus bij de verkoop moet je vaak zo duizenden euro's erop toeleggen om er vanaf te komen.. ;)

Denman

Citaat van: RS50Jochem op  7 februari 2009, 12:02:19
Haha.. De spoiler is idd. een dooddoener in mijn ogen.. Die hadden ze niet zo hoeven maken.. Maar in het verleden waren het ook al van die niet zo mooi ogende modellen als je het mij vraagt..


Ik heb er geen spijt van.. Het is een model auto met een motorprobleem wat regelmatig in die auto's zit, zo ook bij die van mij.. Ik heb hem zonder er geld in te steken 2 maanden met veel plezeier gehad.. En mogelijk ooit in de toekomst.....
Nu met de kredietcrisis maar ook voor die tijd.. Er zijn maar weinig mensen met dat geld of mensen die dat geld willen besteden voor een auto.. Dus bij de verkoop moet je vaak zo duizenden euro's erop toeleggen om er vanaf te komen.. ;)

True, True, zo kun je het indd ook bekijken. Ach ja, zijn maar weinig mensen indd die kunnen zeggen dat ze een porsche in bezit hebben gehad :) En die bak die je nu weer hebt, die mag er zeker ook wezen hoor.
mzzls Dennis.

Stefan

Even een paar nieuwe / fatsoenlijke foto's van de nieuwe zoomzoom, die eerdere waren niet zo denderend.. ;)

Mazda3 Sport Active 2.0-16V Winning Blue 2005








***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

netjes hoor stefan !-! kleurtje staat me wel aan :) leikt wel op de blurecife van de rc die ik zo mooi vind o-) veel plezier er mee !-!

Reinier Goorden


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Michel Cijs

netjes Y

de passagierstoel ligt al in de favoriete stand zie ik ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev