Advertenties


Een andere auto......... deel 7

Gestart door matthew, 28 januari 2009, 00:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

dat is nou een gave auto :P hier in de buurt rijd ook een evo rond en hij gaat er binnenkort een andere turbo erop zetten en die turbo die er nu in zit gaat als alles mee zit in de 206 van een maatje van me :)

benjamin gefeliciteerd met deze mooie aanwinst kom je ook een keer na een meeting met die auto :p

groetjes

Benjamin Renon

Klinkt ook goed de plannen. Ik laat hem voorlopig zoals ie er nu bij staat. Eerst maar eens met de standaard pk's overweg kunnen. ;)
Hij zal op een aantal meetings wel te bewonderen zijn. Mijn streven is om voor 6 september (Sponsormeeting) alles geregeld te hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

michel81

echt super stoer hoor is echt een super wagen.
heel veel sport plezier er mee maar let op de mannen met petjes want die willen graag schijven he !!!
!-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-! !-!

Kenny Mattheus

Mooie wagen Benjamin!
Kunnen we is niet voor een dagje wisselen  :) :q
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Stefan

Citaat van: Benjamin Renon op  3 augustus 2009, 13:15:28
Klinkt ook goed de plannen. Ik laat hem voorlopig zoals ie er nu bij staat. Eerst maar eens met de standaard pk's overweg kunnen. ;)
Hij zal op een aantal meetings wel te bewonderen zijn. Mijn streven is om voor 6 september (Sponsormeeting) alles geregeld te hebben.

Wat kost een kaartje voor een retourtje in die EVO van je.....??? o-) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ja benjamin die evo wordt wel een atractie voor ons he :P wil wel een keer een stukje mee blazen met je :) wil wel is weten hoe dat voelt een auto met een turbo erop ik heb gehoord als je eenmaal erin gezeten heb dat je met een big smile uit de auto komt stappen :P

Jan van Heteren

Meganomaniac

Benjamin Renon

Thanx voor de leuke reacties. Meerijden mag bijna altijd. (Als ik er zin in heb tenminste?!) :P Wil best een stukje blazen, maar wie betaalt dan de bekeuringen (en benzine)? :D Ik moet hem dan maar niet al te vaak meenemen, dan komt er niets meer van een meeting terecht. :q
@ Rogier: erin zitten mag je altijd... :q Zelfs dan kom ik er met een grote smile uit.
@Stefan: de prijs moet ik nog berekenen. Ben er druk mee bezig :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Wat een heerlijke wagen kerel! Geniet er van...maar wel wat voorzichtig he?!

Stefan

Ik zou niet TE veel "blazen" als ik jou was, want dan ben je met zo'n auto idd zo je rijbewijs kwijt... Y --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

kom dan met de wage maar een keertje hier heen :P ik woon 5 minuten rijden van de duitsegrens af het is een stukje 100 en daarna zo hard als de auto kan :P en die evo die hier rijd gaat binnenkort over van 400 pk na 630 pk vertelde maat van me wat ik heb gehoord is dat die evo de snelste van NL gaat worden :)

Robin

#206
Zo, dat is nog eens een dikke bak benjamin ;) Veel plezier ermee !-!

Ik zelf ben druk op zoek naar een vervanger voor de megane, het wordt een Leon of Ibiza 1.8 20V Turbo, maar ik neig meer naar de Leon op dit moment :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Laurens Klein

Denet heb ik er weer een renault bijgekocht. Een Renault Dauphine(bouwjaar: ong 1960). Ben o het moment in Frankrijk en zag hem langs de weg staan dus ben ff wezen vragen en morgen komt iemand hem brengen naar ons huis. Deze dauphine zal ik gaan gebruiken voor onderdelen aangezien ik een andere aan het opknappen ben.

Verder deze vakantie ook een clio gekocht. Eentje uit 2006 met 55k op de teller. Bij de dealer hier. Deze blijft alleen wel op frans kenteken staan.
En een bromfiets van het merk Dion bouton(bj: 1940)


Is al met al weer een geslaagde vakantie:)

Stefan

Aardig wat geshopt voor een vakantie.. 8)7 :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Lekker geshopt hoor Laurens :)

Ik zelf ben sinds vanmiddag eigenaar van een 180pk sterke Seat Leon 1.8 20v Turbo :)

Zal zo ff foto posten :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev