Advertenties

2-Din mogelijk?

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 januari 2009, 10:02:39

Vorige topic - Volgende topic

Timo Zuiderduin

Ik ben een beetje aan het kijken naar de ideale oplossing voor in mijn CC.
Ik wil graag een radio inclusief navigatie en Bluetooth functie die ik ook nog eens kan besturen via de stuurbediening.

Nu weet ik dat Pioneer over het algemeen de mogelijkheid heeft voor de stuurbediening en zag ik een mooi 2-Din systeem op hun site staan.

maar de vraag is nu, past er een 2-Din speler in de Megane 2 (CC)

Ik heb volgens mij weleens gelezen dat de Din's die er in de Megane 2 zitten iets verspringen ten opzichte van elkaar, maar kan dit nergens meer terugvinden.

wie o wie kan me helpen?

rs50jochem

Ze verspringen wel iets van elkaar maar met een mesje is het zo op te lossen tot een mooie 2 din..

Timo Zuiderduin

OK, top! thanks!

Ik had begrepen dat de onderste DIN een kleine 5 mm dieper ligt dan de bovenste waardoor het eigenlijk niet mogelijk zou zijn om een 2-Din scherm er mooi in te zetten. of dat hij dan enigzins naar beneden gekanteld zit waardoor het scherm niet netjes af te lezen zou zijn.

ken jij toevallig mensen die dit al hebben?
of heb je hier toevallig foto's van hoe de din's ten opzichte van elkaar liggen?

anders zal ik gewoon even moeten afwachten tot ik zaterdag de auto opgehaald heb. (maar ja,... geen geduld he)

michel81

he timo.
ik heb zelf een 2din van pioneer je moet de tussen schot weg dremelen en ook een klein stukje van je kachelunit maar dit is goed te doen.
ik heb denk ik nog wel een paar foto's.
en heb je nog zin in een rs achterbumper voor leuk geld!!!

Timo Zuiderduin

ben benieuwd hoe hij er bij jou inzit.
vindt dat zelf tot dusver de mooiste oplossing aangezien ik zowel bluetooth, navigatie en Ipodfunctie wil hebben zou dat Pioneer systeem ideaal zijn.
ben niet zo weg van de klapschermen namelijk!

de RS bumper heeft wel mijn interesse, maar niet op dit moment.
Aangezien er nog een heleboel plannen (reizen, nieuw huis etc.) in mijn hoofd zitten staan voorlopig verbouwingen aan de wagen op een zeer laag pitje.
en als ik de achterbumper zou kopen wil ik ook gelijk de voorbumper en de bijpassende uitlaat, en dan moet alles in kleur gespoten, En dan ben je al snel tegen de 2000 euro verder.

michel81

neem van mij aan dat jij dan zeker de bumper wil hebben vor de prijs die ik wil hebben kun je makelijk even opslaan dan.

Marc Brouwer

Citaat van: michel81 op 27 januari 2009, 19:31:48
he timo.
ik heb zelf een 2din van pioneer je moet de tussen schot weg dremelen en ook een klein stukje van je kachelunit maar dit is goed te doen.
ik heb denk ik nog wel een paar foto's.
en heb je nog zin in een rs achterbumper voor leuk geld!!!

Kan ik hieruit opmaken dat het niet mogelijk is om alles weer terug in orginele staat te brengen. Dus na inbouw van een 2 din is er geen mogelijkheid meer om de orginele radio en opbergvakje terug te plaatsen. Ik zit zelf ook te denken aan 2 DIN maar aangezien mijn auto terug moet na de lease en in originele staat, is dit wel belangrijk om te weten.
"We Shall Not Be Moved"

rs50jochem

JanJ

Gr, Jan.
Citaat van: michel81 op 28 januari 2009, 18:45:28
neem van mij aan dat jij dan zeker de bumper wil hebben vor de prijs die ik wil hebben kun je makelijk even opslaan dan.

ik w8 nog steeds op een foto ervan ...............

Gr, Jan.

michel81

shit sorry jan stuur het straks gelijk op naar je  l-.
is ook zo druk de laatste weken.

argoulding

Moet je bij de 2 Din wel het originele renault inbouw frame aanschaffen of kan dit ook met een universeel ISO inbouwframe ? Gr. Raymond.

argoulding

Ze bestaan echt wel, kijk op www.navaudio.nl daar kan je ze vinden. Ik heb trouwens een afneembaar front bij mijn 2 din toestel, mij gaat het erom of er ook een universeel ISO inbouwframe gebruikt kan worden. Dit is een stuk goedkoper. Gr. Raymond.

subzero

Als de 'radio' 2 din is dan MOET een 2 din frame "normaalgezien" passen omdat het vaste afmetingen zijn volgens een standaard ISO. klik

ramon16v

http://link.marktplaats.nl/321374761

iemand hier bekend mee?
past dit zonder problemen ook kwa aansluitingen en stuurbediening?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev