Advertenties


RTC openingsmeeting 2009---> zondag 5 april 2009

Gestart door Mark Coupe, 25 januari 2009, 12:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

paikey

Nog meer mensen die hier willen aansluiten ?

Jaap de Jong

Een meeting meepikken lijkt me wel weer eens leuk. Ik heb 'm in m'n agenda gezet. Het is een beetje de vraag of ik vanuit Schiedam of Groningen kom; als ik vanuit Schiedam rij sluit ik me bij de R'dam groep aan ;)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

monteurtje

dit lijstje van barendrecht is dat voor 5april zo jah kan ik ook hier wel bij aan sluiten om daar mee naar toe rijden maar wat is er 1 maart te doen dan?

mvg corné

paikey

dit lijstje geld idd ook voor 5 april,voor 1 maart moet je even op dit gedeeltje kijken http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=62

Arno

Kom op mensen!! Die lijst kan groter/langer!! De opkomstlijst op de RTC groeit al aardig!

Mark Coupe

Beste leden en bezoekers van de RMC,

i.v.m div. Update's hier nog even de Startpost  !-!

Achter de schermen zijn we nog druk bezig om het dagprogramma te vullen, maar de datum en locatie van de 'openingsmeeting 2009' van de RTC is bekend!



De meeting vindt plaats in en bij partycentrum Starlight in Nijkerkerveen (bij Amersfoort).
Een mooie centraal in Nederland gelegen locatie, met voldoende parkeergelegenheid en een eigen snackpoint.

Het thema van deze dag is 'race en rally'.
Er zullen op deze dag meerdere race- en rally-Renaults aanwezig zijn.
Verder zijn er diverse sponsoren met hun stands aanwezig en kunnen we onder het genot van een hapje en een drankje even bijpraten in de Crazy Hollywood zaal.

Wij hopen op een overweldigende opkomst!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Terrein open:
- 13.00 u

Toegang:
- RTC leden: gratis
- niet-leden: €1,- per persoon (kinderen tot 12 jr. gratis)

Snackpoint:
-Starlight beschikt over een eigen snackbar.

Show&Shine (met diverse prijzen):
- Inschrijving Show&Shine van 13.00 u tot 15.00 u (€ 2,- per auto)
- Prijsuitreiking Show&Shine 15.30 u

Spotrepair/restylen:
-Ter plaatse is spotrepair/restyling mogelijk tegen een vergoeding van slechts 25 tot 30 euro per deuk!

RTC clubstand:
-mogelijkheid om je te ter plaatse in te schrijven als lid van de RTC.
-diverse merchandise zoals kleding, stickers, bekers, sleutelhangers e.d.
-inschrijving Show&Shine.

www.stickersenkleding.nl:
Het bedrijf Stickers & Kleding is aanwezig.
Dit bedrijf kan ter plaatse naar wens stickers maken, tot maximaal 60 cm bij 10 meter! Kijk voor meer informatie of speciale wensen op www.stickersenkleding.nl.

MB Caraudio:
Het bedrijf MB Caraudio uit Roosendaal komt met een uitgebreid assortiment aan car audio, multimedia, aansluitaccessoires, LED systemen, bekabeling en xenon verlichting. Het ter plaatse laten inbouwen van xenon verlichting is mogelijk!
Heb je speciale wensen, kijk dan op de site www.mbcaraudio.nl.

Fred Bangma (Vive le Sport)
-Fred Bangma is aanwezig met een grote stand met diverse Renault schaalmodellen en documentatie.

Racesimulator:
- er zal een racesimulator aanwezig zijn waarop de liefhebbers een kleine competitie kunnen spelen.

Live Formule 1 op groot scherm!

Demo-auto's:
Hans Jongerius is met een paar Renault demo's aanwezig, waaronder zeer waarschijnlijk de nieuwe Dacia Sandero Sport!

Baaf Rallying:
Zaterdagavond 4 april rijdt het team van Baaf Rallying (www.baafrallying.nl) nog de Almere rallysprint en zondag komen ze speciaal naar Nijkerkerveen met de Clio RS 2.0 16V!

Uiteraard onder voorbehoud dat de auto tijdens de rallysprint heel is gebleven. De liefhebbers kunnen dus zaterdagavond in Almere de kunsten van het team van Baaf Rallying live aanschouwen!



-----------------------------------------------------------------------------------

Meer informatie volgt binnenkort in dit topic !

Decepticon#1

Thanx 4 de update Mark, we zullen (hopelijk) met een mooi treintje langskomen!

matthew

Lijstje:
- Dirk Kuipers (onder enig voorbehoud).
- Joey Voormolen ( nog niet zeker)
- Robin Schuurman ( nog niet zeker )
- Peter van Oevelen (bijna zeker)
- corné van seters ga er wel heen zal eens kijken hoe het weer daar is
- Matthew Melssen

Jaap de Jong

Lijstje:
- Dirk Kuipers (onder enig voorbehoud).
- Joey Voormolen ( nog niet zeker)
- Robin Schuurman ( nog niet zeker )
- Peter van Oevelen (bijna zeker)
- corné van seters ga er wel heen zal eens kijken hoe het weer daar is
- Matthew Melssen
- Jaap de Jong

Robin

Ik zie allemaal groepjes op verschillende plekken verzamelen :P Maar waar verzamelt nu IEDEREEN? Zodat we daar in 1x naar toe kunnen rijden :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Nils en ik komen hoogstwaarschijnlijk ook wel ff een kijkje nemen.... Y Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Lijstje:
- Dirk Kuipers (onder enig voorbehoud).
- Joey Voormolen ( nog niet zeker)
- Robin Schuurman ( nog niet zeker )
- Peter van Oevelen (bijna zeker)
- corné van seters ga er wel heen zal eens kijken hoe het weer daar is
- Matthew Melssen
- Jaap de Jong
- Peter van der Meij

Decepticon#1

Voor de mensen vanuit het Noorden: verzamelen bij Waanders Staphorst? Of ergens in Zwolle?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev