Advertenties


RTC openingsmeeting 2009---> zondag 5 april 2009

Gestart door Mark Coupe, 25 januari 2009, 12:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

voor mij een lekkere MC Chicken voor mij wordt 1 ding vrij krab en dat is me audio dat wil maar niet opschieten ;(
maar ik ga der vanuit dat het erin zit en afgesteld is voor de 5de

matthew

Peter (decepticon),vind jij dit ook een goed plan om af te spreken en dan met zijn allen vanuit daar naar toe te rijden of is er misschien een mooi verzamel punt dichterbij?

Decepticon#1

Ik zal het even checken qua route! Als het niet onmozes ver omrijden voor me is, dan is het een goed idee!

Alex Verloop

Barneveld ligt wel op je route pik  !-! (en mijne ook :))

Robin

Stefan, 12.00 is lunchtijd :P dus ik lust wel wat denk, maar vooral koffie :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

haha...

Ja, koffie kan ik wel inkomen rond die tijd idd. !-! ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Ik kom samen met Lex dan wel in Barneveld. Ben alleen niet met de wagen. Er is een onderdeel van het carbon in revisie en het nieuwe carbon wat daarop kwam was k*t, dus helaas...
Er rust geen zegen op de wagen momenteel...maar ach...ik ken mensen binnen de club die nog veeeeeeeeeel meer pech hebben gehad/hebben! Dus voor jullie jongens: SUCCES! En hopelijk tot ziens in Nijkerkerveen

Rick Santbergen

Hopen dat de goede weersverwachtingen zich doorzetten
Word het een lekker warme zonnige meeting

Robin

Citaat van: Rogier op 27 maart 2009, 19:50:38
voor mij een lekkere MC Chicken voor mij wordt 1 ding vrij krab en dat is me audio dat wil maar niet opschieten ;(
maar ik ga der vanuit dat het erin zit en afgesteld is voor de 5de
Dat van mij zit er al wel in, en afgesteld, maar moet nog even netjes weggelegd worden, dus ik houd m'n kofferbak dicht de 5e :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Cijs

gezien het mooie weer kom ik misschien na het voetballen nog wel even met de brommer langs Y

Rogier

@ robin

bij mij is het al mooi weggewerkt :P alleen de rest gaat moeizaam vanmiddag weer ff mijn achterbank eruit gesloopt en zo met me pa alle kabels vastmaken en dan is het een kwestie van aansluiten op de radio en dan hopen dat alles goed werkt hahahha

Decepticon#1

Zoals het nu staat moet ik helaas afhaken voor zondag. Ik moet het even rustig aandoen na een periode van teveel drukte. Hopelijk hebben jullie allemaal een gezellige meeting. Ik zie jullie sowieso op Speed!

Benjamin Renon

#147
Zoals ik begrijp wordt er centraal verzameld vanaf 12:00 uur bij de MacD in Barneveld? (Mijn fout) Om dan rond 12:45 uur richting Nijkerkerveen te gaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jaap de Jong


Robin

Klopt Jaap, van 12.00 tot 12.30 verzamelen bij de Mac aan het einde van de A30 (kruising met A1) om vervolgens gezamelijk om 12.45 naar nijkerkerveen te rijden :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev