Advertenties


RTC openingsmeeting 2009---> zondag 5 april 2009

Gestart door Mark Coupe, 25 januari 2009, 12:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

@ robin
en dan half 12 kwart voor 12 bij de mac in veenendaal ??

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Arno

#122
Alle update's op een rijtje:
------------------------------------------

***Update 25-02-2009***:


Race-/rallyteams:
Helaas hebben we een afzegging van het Landmacht Racing team van Sheila Verschuur.

Maar we hebben een aanmelding van het team van Baaf Rallying (www.baafrallying). Zij rijden op zaterdagavond de Almere rallysprint en komen op zondag met de Clio RS 2.0 16V naar Nijkerkerveen!


Racesimulator:
De liefhebbers kunnen deelnemen aan een kleine competitie op de racesimulator. Elke deelnemer krijgt 5 rondjes.
Wil je hieraan deelnemen, dan kun je je bij de stand met de racesimulator opgeven. Wil je van tevoren oefenen? Download dan de demo van Live for Speed en oefen met FBM op BL1R (Blackwood Reversed).

***Update 03-03-2009***:


Race-/rallyteams:
Ook het team van Zoet Racing uit Harderwijk (www.zoetracing.nl) zal zich presenteren op 5 april. Zij nemen de zwarte R5 mee met een Clio RS blok uit 2001!


Stands:
Luc Martens (Luc GT turbo) komt vanuit België met een grote lading  schaalmodellen. Hij komt in de Crazy Hollywood zaal naast Fred Bangma te staan, dus er is voldoende keus voor de verzamelaars!

Zoek je een speciaal model of heb je een andere wens op het gebied van schaalmodellen, neem dan voortijdig contact met (één van) beiden op

***Update 18-03-2009***:

Van de Duitse tuningsite www.motorscene.de komen 'fotoscouts' foto's maken op onze meeting. Tevens nemen zij met hun Clio deel aan de Show&Shine competitie.

***Update 18-03***:

Het tuningbedrijf Full Car Tuning uit Nijkerk (www.fullcartuning.nl) zal ook met een grote stand aanwezig zijn op de openingsmeeting.

Full Car Tuning kan meer dan 1000 artikelen leveren op het gebied van tuning en styling van Renaults. Van bumperkits, carbon motorkappen, achterlichten, velgen tot diverse meters en turbotimers.

Heb je speciale wensen, neem dan een kijkje op hun site en neem contact met ze op.
Ze hebben een tent van 4 bij 8 meter, dus ze kunnen maar een beperkte voorraad meenemen!

[mod]Dit is geen sponsor van de meganeclub dus heb ik de banner even verwijderd[/mod]

Decepticon#1

Ziet er allemaal zeer goed uit Arno! Netjes geregeld allemaal! We hebben er hier iig al veel zin in!

Arno

Supers!! Wij net zo! En nu maar hopen op een zeer grote opkomst!!  !-!

Roberto

ik kom cker ook ff een kiekje nemen
kan ik mooi wat inspiratie opdoen voor me megane

Joey Voormolen

hoelaat verzamelen we eigenlijk bij ikea??
Lowered M3C GT

paikey

Waar word er nu eigenlijk afsesproken om met de megane club te verzamelen?
Even wat duidelijkheid want zo is het niet meer te overzien!
in barendrecht een uur en een kwartier vertrekken voor we op de afgesprokken plek moeten zijn.

Rogier

er waren nog geen duidelijke afspraken robin had bedacht om rond 12.00 uur of 12.30 af te spreken bij de mac in barneveld en om dan vanuit daar rond 12.45 weg te rijden en dan zijn we rond 13.00 uur bij het terrein van starlight ;)

ik hoop trouwens dat meerdere mensen het hier mee eens zijn  :)

nico flik

ik vind et goed ik ben wel rond 12 uur bij de mac in barneveld;)

Robin

Dan zie je mij en Rogier daar ook zo'n beetje verschijnen :)

McKroketje dr bij? :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

dus 10.45 verzamelen by ikea dan door naar mac barneveld?
Lowered M3C GT

drbiqs

Citaat van: Joey Voormolen op 27 maart 2009, 15:10:17
dus 10.45 verzamelen by ikea dan door naar mac barneveld?
is goed joey kom wel naar de ikea in barendrecht rond een uur of 10.30.
zie je zondag.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Joey Voormolen

oke dus als ik het goed begrijp verzamelen we dara met ze 3en & gaan gezamenlijk naar barneveld
als er nog meer willen verzamelen vanaf hier horen we het wel?
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev