Advertenties

AutoMaxx Street Power 1 maart Circuitpark Zandvoort

Gestart door Benjamin Renon, 21 januari 2009, 22:01:03

Vorige topic - Volgende topic

Joey Voormolen

las net in een andere topic dat geloof ik kenny & nick Mattheus meegingen
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Klopt wat Joey zegt. Ik heb nog de aanmeldingen gehad van onze belgische vrienden Kenny en Nick. Vind het tof dat hun ook naar dit event gaan.

Wat je altijd mee moet nemen naar event zoals dit is je auto en een positieve instelling. ;) Dan heb je zelf al de hele dag plezier en ook samen met de anderen van de club een leuke dag. Je moet zo'n dag toch samen rond komen.
Ik heb standaard water, emmer, poetsspullen (spons, zemen en diverse andere dingen. Heb een Meguairspakket welke ik standaard meeneem), eventueel wat te eten en drinken en stoeltjes om te zitten.

Tip: Vergeet ook niet om je clubkaart mee te nemen, daarmee krijg je een flinke korting aan de poort. Dan mag je voor € 10,00 naar binnen tegen normaal € 16,00.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

kijk dat is een handige tip  o-)
had hem zowiezo wel bij maar zou ik nooit overna gedacht hebben als ik aankwam haha :)
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Weer een voordeel als je lid bent. !-! Hopelijk gaan ze niet de achterkant bekijken aangezien we nog geen nieuwe clubkaarten hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

Kenny Mattheus

IK heb die van vorig jaar ook niet meer  :?
Voor mij zal het dus alvast 16 euro worden dan  8)7
Morgenvroeg begin ik terug aan de meggie na een jaar er niks meer aan gedaan te hebben.
Het begint al aardig te kriebelen, natuurlijk zijn het wel geen grootse werken, maar dingen die ik voor 1 maart toch nog in orde wil hebben...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Reinier Goorden

Mooi man Kenny, weer eens lekker showen met de meg  !-! En dan willen we volgende keer die clio wel eens zien natuurlijk  ;)

Benjamin Renon

@Kenny: mocht je Mégane niet op tijd klaar zijn is een Clio ook geen probleem hoor. ;)

Michel Veltman

mn neef doet mee aan de sprintrace en is van de 150 deelnemers nr 5 op de lijst op basis van vermogen :D
(zie http://www.streetpoweredition.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=35:deelnemers-sprint&catid=6:nieuws)

naam                auto                    vermogen  motorinhoud
Ron Zomerdijk -  Volkswagen Golf 2  - 604 PK       - 1.8

En vandaag dus even een rondje met hem mee geweest.....simpele samenvatting ->  _o_  _o_  _o_  _o_ --
Van stoplicht naar stoplicht verderop .... +200km/u ...moeite moeten doen om je hoofd rechtop te houden.. (en dan te bedenken dat iereed met "maar" 500pk en zich inhield in anders wil de auto gelijk achterstevoren gaan op een recht stuk..)

goed...ik ben onder de indruk geloof ik...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Dat zijn mooie waarde's :q !-!

Ik geloof best dat dat "wil gaan" idd ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Niels van Dijk

En dat in een ''Golfje'' _o_ Ik ben er waarschijnlijk ook die dag met een nieuw kleurtje op de Clio :)

John B.

Das dan nog 3x zoveel als mijn huidige auto!

Wel knap hoor zoveel pk's uit n 2liter, maar voor hoelang blijft dat heel vraag ik me af....

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kenny Mattheus

Pff, ik hoop maar dat het met de meg een beetje wil meezitten.
Heb er een heel weekend aan gewerkt, maar moet volgende zaterdag toch nog een heel pak doen om hem klaar te krijgen  8)7
Clio zal in ieder geval niet lukken, aangezien het embleem en het ragnotti kapje maar niet willen binnen komen, moet trouwens ook nog nieuwe nummerplaten aanvragen, dus daar hoop ik helemaal al niet meer op.
Alle hoop moet dan maar naar de meg gaan, maar moet de koffer nog volledig terug in elkaar plaatsen + alles afkleden en aansluiten en dan nog men bumperophanginspunt terug poly'en.
In ieder geval ga ik er alles aan proberen te doen om alles op tijd klaar te krijgen, anders zal de bumper zo blijven, valt niet hard op als je het niet weet...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Michel Veltman

Citaat van: Stefan op 22 februari 2009, 16:02:14
Dat zijn mooie waarde's :q !-!

Ik geloof best dat dat "wil gaan" idd ;)

understatement v/h jaar ;)

Citaat van: John B. op 22 februari 2009, 16:19:35
Das dan nog 3x zoveel als mijn huidige auto!

Wel knap hoor zoveel pk's uit n 2liter, maar voor hoelang blijft dat heel vraag ik me af....

Geen idee..mn neef kennende blijft het lang genoeg heel....en indien er toch ergens iets ""boem"" zegt repareert&verbeterd hij het wel voor een volgende x.. :D

Qua vermogen vind ie het wel best zo ondanks dat er een 2.0 VW Golf 2 meer vermogen heeft dan zn auto, aandacht ligt nu op het optimaliseren v/d wegligging Y
Het is iig een leuke bezigheidstherapie om je vrije uurtjes mee door te komen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Goed nieuws. Ik heb de paddockkaarten binnen. Nog een paar dagen...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev