Advertenties

AutoMaxx Street Power 1 maart Circuitpark Zandvoort

Gestart door Benjamin Renon, 21 januari 2009, 22:01:03

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

He lui, veel plezier daar! We zien de foto's graag tegemoet!

Kenny Mattheus

Zo, ik ben eindelijk ook klaar geraakt in de grote lijnen, de rest doe ik morgen onderweg wel  :q
Ik ga mij wassen en kruip voor een paar uurtjes mijn bed in, om half 6 vertrekken wij  :0
Tot straks allemaal  :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

matthew

Het is in ieder geval mooi weer ,hoop dat jullie ook veel plezier hebben en ik zie de foto's wel verschijnen.

Benjamin Renon

Wow ben ik de eerste? Het was een geslaagde dag, met een paar kleine min-punten. Als eerste wisten we niet waar we moesten staan, terwijl we wel degelijk een plek hebben gereserveerd. We werden van het begin naar het einde gestuurd, maar niemand wist waar we moesten staan. :x Dus heb ik het heft in eigen hand genomen en gewoon een plaats geclaimd. o-) Heb geen enkele reactie gekregen dat we verkeerd stonden, dus lijkt me dan ook goed.
Het andere min puntje was helaas ook het weer. Hoewel het op sommige momenten zonnig was, hebben we helaas wel een paar buitjes meegemaakt. Maarja, hier kun je niets aan doen.
Zoals bijna altijd stonden er ook deze keer een aantal wagens waarvan je jouwe dacht...  :neen:

Maar het positieve was dat onze wagens er weer netjes bijstonden en we veel hebben gelachen om sommige gasten hoe ze zich gedragen. We hebben ook veel interessante wagens gezien op de baan en 't paddock.

Ik ben nu best wel kapot van het reizen en het ergeren aan de organistatie... Morgen heb ik wel gelukkig een dag vrij om bij te komen. ;)
De foto's zullen morgen ook nog volgen.

@Paikey: maar goed dat ik nog wat gereedschap bij me had om je ff te helpen. Daar heb je clubleden voor. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Niels van Dijk

De Meganeclub stond er weer netjes bij !-! Mooie auto's allemaal Y

Benjamin Renon

Je Clio stond er ook netjes bij hoor! !-! Met de enkele zonnestraal die d'r was, was het een erg mooie lak.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

Niels van Dijk

Haha dankjewel ;) Ik zag jullie pas staan toen ik wegreed. Dus heb niet echt heel veel van jullie gezien helaas :neen:

Reinier Goorden

Zo dan, ik ben er ook weer. Uitgeblust, afgebrand en helemaal kapot.   8)7
Maar het was het waard, prachtige dag gehad.  _o_

En idd zoals Benjamin al zegt, 1 grote choas op de paddock en vooral in de pitstraat. Auto's die er totaal niks te zoeken hebben en je plek inpikken alsof er niks aan de hand is. De organsitatie vind het op dat moment goed en als jij dan aankomt op jouw plekkie heb je pech.
Het is voor bedrijven misschien net iets anders omdat ze het niet kunnen maken hun sponsers niet voldoende plaats te bieden maar ik had zelfs de grootste moeite onze plek vrij te krijgen van geparkeerde auto's.
En idd jammer van het weer, het leek zo'n mooie dag te worden vanmorgen maar de weergoden waren ons jammer genoeg minder goed gezind vandaag, maar we zijn niet van suiker natuurlijk ;)
Tussen alle drukte en hectiek toch de vrienden en vriendinnen van de meganeclub nog aan een colatje kunnen helpen en aan toiletbezoek :q. Natuurlijk ook heel ff snel de paddock over gerend om te kijken hoe ze er bij stonden. En ik moet zeggen, ik was weer trots op jullie hoor.

Ik vind zo'n streetpower en time attack toch altijd wel een schitterend evenement als je even door de minpuntjes heen kijkt. Als je van brandend rubber en benzinedampen houdt kun je heel de dag je hart ophalen.  Y

Heb helaas geen foto's van de megane's gemaakt, alleen ff snel met de telefoon wat foto's van de showoff stand.

Overzichtje:

En natuurlijk champagne voor onze time attack winnaar. De "baas" zelf met een 5e plek in de catogorie semi pro street:

Groepsfotootje:

Joey Voormolen

hierbij mijn fotoos dat is waar ze om vroegen www.mijnalbum.nl/Album=JTVQJUR3 dan hebben jullie ook ong veer een idee hoe het was.
Leuke dag gehad &  ja precies het zelfde als wat benjamin al eerder zei mar wel goed vermaakt nog !-!

@ niels had ook nog paar fotoos van de uwe gemaakt, hijs wel echt gaaf :)
Lowered M3C GT

Decepticon#1

Ja, das niet prettig idd. Hopelijk doen ze iets met deze meeting om dit soort punten te verbeteren! Ben benieuwd naar de foto's. Mooi dat jullie verder wel lol hebben gehad!

PS: CRAP! Wat staan jullie dicht op elkaar...echt niet goed gedaan door de organisatie vind ik zelf dus! Man, misschien even aan de bel trekken voor volgende evenement dat ze organiseren!

@Reinier: dus bij Showoff...patser (LOL). Hebben jullie die Honda met die panda met machinegeweren op de zijkant ook bij jullie team (deze)   

vind dat zo'n übergave bestickering! Ik denk dat ook prins Bernard deze wel had kunnen waarderen!

paikey

zoz ook weer thuis.....geweldige dag gehad,alleen een beetje jammer van het weer en de kouw.
Als laatste tog een schiterende drift finale gezien samen met onze belgiëse vriende wat was dat giganties!
Ik zal mijn foto's morge even uplaude al zijn het er niet zo veel en met een crappy camera!

@banjamin:nog hardstikke bedankt !-! zonder ruitewissers had ik niet ver gekomen...

Reinier Goorden

Ooooooooo, was dat een panda met een machinegeweer  :q Euhm nee dus  ;)

Benjamin Renon

hmmmmmm panda's.... :D

Hier zijn mijn foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=YSZFW7UT Het zijn er niet zoveel...
Hier nog twee filmpjes die ik heb gemaakt met mijn camera. Het is niet de beste kwaliteit.
http://vimeo.com/3434759http://vimeo.com/3434795

Ik zie op www.autopics.nl wel een aantal leuke foto's van ons staan.

Marissie

was weer een leuke dag !-! op het weer na dan.. foto's komen gauw, zijn er niet zo erg veel..

Nick Mattheus

Wij zijn gisteren ook goed thuisgekomen.
Maar omdat wij pas om half 11 thuis zijn gekomen had ik de goesting niet meer om de computer op te zetten... :D Nachtje ervoor goed doorgewerkt tot een half 1, daarna om kwart voor 5 opstaan om naar de meeting te vertrekken begon stilaan z'n tol te eisen :0 8)7

Ik vond de organisatie op niets trekken, zoals eerder vermeld hier.
We werden overal doorgestuurd waar we dan ook heel lang moesten wachten en aanschuiven en toch wist niemand waar we ergens moesten gaan staan... :?
Gelukkig nam Benjamin (thanx Benjamin !-!) het heft in handen en wist een heel mooi plekje voor iedereen van ons te bemachtigen. _o_
Het weer kon ook wel beter, maarja, we hebben niet te klagen... Hard heeft het niet geregend en ook niet altijd ;)

Er waren wel heel dikke wagens op deze meeting aanwezig hoor :P, waaronder mijn droomwagen (Toyota Supra!) :) en heb mij goed geamuseerd, driftshow en time attack vond ik ook de max !-!

Daarna nog "ECHTE SJONNY'S" aan het uitlachen geweest die met een "koekedoos" met een 1.0 of 1.2L de echte drifters lieten zien hoe ze moesten driften... 8)7 :D

Al bij al nog een redelijk geslaagde meeting  Y !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev