Advertenties

AutoMaxx Street Power 1 maart Circuitpark Zandvoort

Gestart door Benjamin Renon, 21 januari 2009, 22:01:03

Vorige topic - Volgende topic

rs50jochem

Ik heb mogelijk dan al de Coupe verkocht.. Enne, de cabrio z'n wielen zijn dan nog niet binnen.. ;)

paikey

Ik wil eigenlijk ok wel graag staan,de planing is om deze maand nieuwe velge te halle en dan denk ik datie
wel met kan.............

Benjamin Renon

@Kenny: Als je wilt kun je je ook opgeven om op het paddock te staan, maar dan sta je helaas niet bij de club. Een Clio tussen de Méganes is toch een raar gezicht. ;) Je kan dan altijd wel even komen buurten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Ik zal even een lijstje starten met wie er willen staan (Ik zou zeggen vul hem maar aan):

Ik zou op dit evenement willen staan:
- Benjamin Renon
-
-
-
-
-

Let er nog even op dat je zelf de entree moet betalen. Dit is helaas bij bijna alle 402-meetings. Je auto mag er gratis staan, maar de bestuurder/bijrijder helaas niet. We moeten dan alleen nog even kijken waar we zullen verzamelen, zodat we als een groep aankomen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

Marissie

Ik zal even een lijstje starten met wie er willen staan (Ik zou zeggen vul hem maar aan):

- Benjamin Renon
- Mariska Schoonbeek
-
-
-
-

Let er nog even op dat je zelf de entree moet betalen. Dit is helaas bij bijna alle 402-meetings. Je auto mag er gratis staan, maar de bestuurder/bijrijder helaas niet. We moeten dan alleen nog even kijken waar we zullen verzamelen, zodat we als een groep aankomen.

paikey

- Benjamin Renon
- Mariska Schoonbeek
- Peter van Oevelen
-
-
-

rs50jochem

Ik had wel met de Coupe willen komen.. Ware het niet dat die onder voorbehoud verkocht is.. En de cabrio.. Ja, die is wel al aardig verlaagt maar de velgen moeten er nog onder voordat hij op zo'n event toonbaar is..

Joey Voormolen

- Benjamin Renon
- Mariska Schoonbeek
- Peter van Oevelen
- Joey Voormolen
-
-

Lowered M3C GT

paikey

Wie nog meer???
er zijn nog 2 plaatsen te vergeven toch Benjamin??

Benjamin Renon

Ja, er zijn nog twee plekjes over. Meld je aan en wie weet sta je er... ;)

Kunnen jullie ook zorgen voor een update van jullie profiel, mocht dit nog niet zijn gebeurd?

@Jochem: jammer dat je dan de Coupé niet meer hebt. Zou er mooi hebben kunnen staan. ;) Er komen genoeg meetings voor je cabrio.

Reinier Goorden

Denk dat je het moraal van het verhaal hebt gemist Peter o-)

paikey

peterachterop

Reinier Goorden

Je snapte het niet maar das nu opgelost denk ik  ;)

Ik heb er in elk geval zin in 1 maart  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev