Advertenties


Frontspoiler Megane - dealer weet het niet

Gestart door Maarten Minkjan, 19 januari 2009, 19:37:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maarten Minkjan

Ik ben op zoek naar een voorspoiler voor mijn Megane. Nu vind ik de voorspoiler van de orginele sportkit erg mooi. Via internet heb ik een onderdeelnummer gevonden (uit Duitsland). Weet iemand of de nummer uit duitsland hetzelfde zijn als in Nederland?
Ik had hem dit nummer gegeven (7711222685),hij kon mij alleen een prijs van dit onderdeel noemen. Inclusief spuiten en monteren kwam hij op 700 euro. Dit vind ik wel erg prijzig. Iemand een idee of dit kan kloppen? En of het onderdeelnummer überhaupt klopt?

Het gaat om deze voorspoiler:


Daarnaast zit ik nog te twijfelen of de volgende spoilers. Eerst is wel orgineel Renault. De tweede niet.

http://www.zube####-renault.de/clio3/popup_image.php?pID=1895


Nog een laatste vraag: Is een bumper van een Megane CC hetzelfde als die van een gewone 2/5-deurs??
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

rs50jochem

Je eerste plaatje doet het helaas niet..

De CC bumper is identiek aan die van alle andere type's zoals de Grand Tour, Sedan en 3/5deurs..

Maarten Minkjan

Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

matthew

Nummer is hetzelfde.
Prijs ja ik weet niet wat die frontspoiler zo kost,dus kan daar geen oordeel over geven.

Maarten Minkjan

De spoiler kost 367 euro, wat ik eigenlijk ook al aan de prijs vindt, maar ja het is orgineel Renault he...
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

rened

pff wat een geld voor een lipje.
Ik zou gelijk een hele RS bumper kopen dan


rs50jochem

Die bumper van Marktplaats is een Phase II bumper.. Als je die op zijn Megane wilt plaatsen zul je ook andere koplampen moeten kopen..

drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

rened

bij hem heb ik ook mn bumpers gekocht, helaas waren ze toen wel een stuk duurder.
Maar met lampen, kapjes en allerlei zooi erbij ben je wel vet over de 1000 euro kwijt.
Voordeel is wel dat je m in de juiste kleur kunt krijgen ;)

misschien kun je m eens bellen oftie ook aan de phase 1 bumpers kan komen?

Maarten Minkjan

Phase1 RS-bumper vind ik een beetje te wannabe bij mijn auto. Is maar een dci met 80 pk (maar wel binnenkort chiptuning ;) ).
Maar via Renault Nederland ben ik achter het juiste onderdeelnummer (7711230000) gekomen en de juiste prijs. Incl BTW kost ie 330 daar komt nog 250 bij voor spuiten en 100 voor montage. Volgens mij moet spuiten iets goedkoper kunnen (niet veel maar wel iets) en monteren kan ik zelf wel. Nummer was door Renault Frankrijk gewijzigd.

Twijfel alleen nog over onderstaande spoiler. Is ook mooi en lijkt er wel op en die kort 80 euro minder (is volgens mij van ASD-tuning). Denk alleen dat deze spoiler iets lager is (of het lijkt zo)


Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

rs50jochem

Mogelijk is die onderlip spoiler lager dan een RS bumper idd.

Benjamin Renon

Kijk anders ook eens bij Elia/Esquisse/SK misschien dat hier ook nog iets bijstaat wat je mooi vind. Kan in prijs schelen, maar pin me er niet aan vast.

Hier de link naar de bedrijven pagina http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_weblinks&catid=31&Itemid=75
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Denk dat je de lip ook beter door de spuiter kunt laten monteren. Gaat er wat mis heb je niks, gaat het bij de spuiter mis mag die het oplossen. Even goed zoeken naar een goede spuiter, ze zijn niet allemaal even duur ;)

Maarten Minkjan

@Benjamin: Dank je, ik had bij de meesten zelf al gekeken.

Ik vind die van Renault zelf of die van ASD (zilvergrijze auto) toch het mooist. Kan alleen nog niet kiezen tussen die twee.
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev