Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 26

Gestart door matthew, 14 januari 2009, 23:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Denman

mzzls Dennis.

Dirk Kuipers

Decepticon#1

Allemachtig, wat blijft ie prachtig! Doet ie het nu verder Dirk....zo ja: wanneer mag ik dan een keer meerijden haha!

Michel Cijs

ik zou zelf toch een keer een ander voorbumpertje pakken dirk; zo'n poleyster geval blijft toch lastig met de aansluitingen

zoiets bv ook mooi voor je intercooler en past denk ik ook wel bij de rest vd stijl Y

Dirk Kuipers

Peter, ja hij doet het nu volgens mij helemaal! Vanmiddag een nieuwe waterpomp regelaar opgehaald en erin gezet, en ook dat probleem is nu opgelost.
Volgens mij lekt hij nu ook niets meer (olie of koelvloeistof).

Vanmiddag stiekum alweer even een rondje gereden.. :P

Morgen ga ik voor de keuring, dus duim ff voor me! :P

Michel,

Ja, ben zelf ook nooit echt 100% fan geweest van deze bumper, maar vind heb wel weer mooier (of minder lelijk) dan de rest.
Denk dat ik ooit zelf nog eens één ga fabriceren.

Joey Voormolen

lekker hoor dirk, ik begin gelijk voor je te duimen want wil hem nou wel is in het echt zien ;)

ja cijs dat vind ik ook een hele mooi voorbumper maar dies wel erg prijzig, iedergeval toen ik hem wou bestellen !-!
Lowered M3C GT

harm

mooi dirk  !-!, kunnen we je misschien ook es in drogeham bewonderen  :q :D
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Alex Verloop

Top om te horen, kan je er EINDELIJK!!! van gaan genieten!

Tot zondag!

Dirk Kuipers

Zo is het! Hoe gaat het met jou auto Alex? Ook al wat vorderingen? Ga je het einde van deze zomer nog halen? of ga je voor expo volgend jaar?

Zie jullie zondag!

En Harm, ja, eindelijk ook eens naar Drogeham. Word nu de 5de keer daar toch? Laat 5 nu net mijn geluksgetal zijn. :P

Joey, thanks! Heeft geholpen! ;)

paikey

Toppie dirk !-!
Kan ik die top bak van jou eindelijk eens in et egt bewondere :P

Dirk Kuipers

Ik ga hem morgen een sopje geven, maar verwacht verder niets van de binnenkant.. :)
Die ligt helaas nog uit elkaar.

Ja, ik ben ook benieuwd naar alle wagens, heb een groot deel ook nog nooit gezien denk ik. :)

Michel Cijs

matthew

ja top dirk door de apk en dat hij goed loopt,kun je inderdaad weer genieten van de auto,nou nog effe de binnenkant weer opbouwen dan.

Dirk Kuipers

Ja, echt vééét. Ben vanavond even lekker wezen rijden.. Hij slurpt nu wel "ietsje" meer dan dat hij deed... :) hehehe

Temperatuur bleef ook gewoon netjes en hij liep als een zonnetje. Geen gestotter meer, niet afslaan als ik gas los heb, gewoon zoals hij altijd deed.

Heb nu al zin om de auto weer helemaal af te bouwen. En belangrijk, het uitlaatgeluid toch iets te minderen... :)

Tim

Gefeliciteerd Dirk, geniet ervan (maar zo te lezen komt dat helemaal goed:) )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev