Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 26

Gestart door matthew, 14 januari 2009, 23:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Jan van Heteren

Klopt Alex, er zaten veel gaatjes in door de vervuilde las en dat wou ik eruit hebben voor dat die verchroomd werd... ;)

Is een aparte kofferklep geworden zo... !-! ben benieuwd hoe het op de auto staat... Y
Meganomaniac

Alex Verloop

Heb die gaatje nooit gezien eigenlijk.... het is dat je me het een keer vertelde ;). Bij Gerjan wel in goede handen. Wat ik alleen wel jammer vindt (klein dingetje, wat voor de rest niemand opvalt). Is dat je straks 3 "kleuren" chroom krijgt rondom het gelaste deel.... althans... bij mijne.

Ben benieuwd naar het totaal plaatje straks! Dan nog niet gesproken over de nieuwe brake toys  :9~

Jan van Heteren

Klopt inderdaad wat betreft het kleurverschil maar dat komt puur door dat het ander materiaal is...
Als het spruitstuk erop zit dan zie je er niets van gelukkig... 8)
Meganomaniac

lúk

rs50jochem

doncarbon

He Alex,

Heb even je project pagina's bekeken. Goed bezig met Carbon. Je moet wel uitkijken dat het niet teveel van het goede wordt.
Hoop dat je niet teveel onbelans heb door het carboniseren van je velgen. Heb verschillende aanvragen gehad om het te doen maar ik waag me niet eraan ivm onbelans.
Maar verder ga zo door met het werken met carbon ik zal het van de lente/zomer op een meeting bekijken.

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

peterachterop

Netjes vergulde boutjes zijn een must voor meerdelige velgen.

freek

@ alex: nice nice nice  !-!

@ joey: fusion is altijd goed :D heb alles vaN fusion en zou nooit weer ander merk willen :D powerplant das het sterkste van fusion ik zou zeggen probeer dat eens :D
only men of stihl

Joey Voormolen

@ freek    ik heb de powerplant serie ben der ook zeer tevreden mee
heb ze via mbcaraudio besteld die 5 april ook aanwezig is met een stand. goeie zaak !-!
Lowered M3C GT

freek

pcies ja dan kan ik niet benk weekend weg.

heb zelf 4 ovale 2 ronde 1 kist met box en 2 versterkers ervan nou reken maar dat dat knalt kan het niet eens vol open hebben dat gaat niet goed  :q
only men of stihl

Joey Voormolen

haha lekker toch  !-!

gelijk even vraagje hoe ben jij zo snel aan een dashboard gekomen van een phase2??
Lowered M3C GT

rs50jochem

lúk

Dirk Kuipers

Dankje Lúk! Heb zojuist alles in de primer gezet, lijkt alweer heel anders. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev