Advertenties


Goede prijs of niet?

Gestart door Denman, 14 januari 2009, 11:21:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Denman

Ola mede renaultrijders,

Ik kan via een shop in Engeland, deze achterlichten en van die heldere knipperlichten kopen voor de totale prijs van: 113,-

Nu is mijn vraag, is dit een redelijke prijs??? Of kan ik ze beter in Nederland kopen voor een betere prijs?

Thnx alvast voor de reacties.
mzzls Dennis.

Joey Voormolen

In nederland ken je ze ook krijgen voor dezelfde prijs
Lowered M3C GT

Denman

Citaat van: Joey Voormolen op 14 januari 2009, 13:06:28
In nederland ken je ze ook krijgen voor dezelfde prijs

Beide voor 113 euro in totaal?

En zoja, heb jij misschien een adresje? Haal ze liever uit Nederland dan uit Engeland.

De achterlichten kosten ongeveer 73 euro en de zijknipperlichten ongeveer 14 euro.
mzzls Dennis.

renault meganefreak467

#3
je kan ook op marktplaats zoeken. daar staan ze soms ook. Y

Ik had ze daar vandaan.


suc6 ermee !-!

zwarte megane coupe ph1

Denman

Citaat van: renault meganefreak467 op 15 januari 2009, 10:41:22
je kan ook op marktplaats zoeken. daar staan ze soms ook. Y

Ik had ze daar vandaan.


suc6 ermee !-!



Daar kijk ik al elke dag, maar helaas. Heb ook bij een aantal webwinkels gekeken, maar daar zijn de prijzen meestal hoger. Vandaar mijn vraag of jullie misschien een (web)winkel weten waar deze achterlichten en heldere zijknippers te koop zijn voor een goede prijs.
mzzls Dennis.

Alex Verloop


laguna 2003

voor 113 euro heb ik ze ook nog nooit gezien

maar geld over maken naar engeland is erg lastig
tenzij je een creditcard heb



laguna 2003

idd das goedkoop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Denman

In Engeland kosten de lexus rearlights EN de heldere zijknipperlichten 113 euro samen incl. verzendkosten. Bij Remco heb je alleen de lexus  rearlights voor 119 euro.

Eind vorig jaar waren de lexus lights bij carpartstuning 75 euro, alleen op het moment dat ik ze wilde bestellen (een week later) was die aanbieding voorbij en nu zijn ze weer 129,95.

Maar mijn vraag was indd, omdat ik zelf geen creditcard heb en dan dus via iemand anders de lampen moet bestellen, vandaar dat ik vroeg of ze hier in nederland ook voor een soortgelijke prijs te koop waren/zijn.
mzzls Dennis.

Joey Voormolen

je kan ook gewoon de lampen bestellen bij bijv remcoshop dan  dan die zij knippers te bestellen die kosten nog geen 15 euro dan ben 20 euro duurder uit maar je zit met veel minder gezeik zo zie ik het dan.
Lowered M3C GT

Denman

Citaat van: Joey Voormolen op 16 januari 2009, 18:08:38
je kan ook gewoon de lampen bestellen bij bijv remcoshop dan  dan die zij knippers te bestellen die kosten nog geen 15 euro dan ben 20 euro duurder uit maar je zit met veel minder gezeik zo zie ik het dan.

Je hebt een punt ;)
mzzls Dennis.

Alex Verloop


Denman

Citaat van: Alex op 16 januari 2009, 20:49:05
ebay.de

Had ik indd al gekeken Alex, maar daar staan ze niet op. Tenminste ik kon ze niet vinden. Wel degene met chrome binnenzijde, maar niet met de zwarte binnenzijde. Wel iets om in de gaten te houden zag ik wel. THNX!!!
mzzls Dennis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev