Advertenties


bumper strak maken

Gestart door Tec.X, 11 januari 2009, 18:55:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tec.X

hey mensen

ik heb hier eens een orginele bumper gezien met een bumperlipje eraan vastgemaakt en strak gemaakt dus geen kier ertussen

heeft iemand 1ig idee welke ik bedoel hij was geel dat weet ik nog

en hoe ik dat zelf zou kunnen doen plamuren lijkt me geen suc6
dat gaat knappen

M.V.G.
Michel

ps (ik probeer in contact te komen met avmj maar hij reageerd niet op mail en niet op pm
alex als je dit leest zou je eens contact met me op willen nemen via mail :P )

Nick Mattheus

idd, herriner mij deze ook nog... hieraan was een laguna/espace lip onder aan strak gemaakt...
weet wel nog dat deze angeleyes had en chrome velgen...

weet de naam van deze persoon niet meer, misschien iemand anders?

plamuren zie ik ook niet als een succes aangezien dit allebij plastiek is ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dirk Kuipers

Bumper strak maken met plamuur en dan een malletje maken om vervolgens een gehele nieuwe bumper uit die mal te kunnen trekken..
Idee?

Mark Coupe

Die auto staat momenteel te koop op MP

http://link.marktplaats.nl/211153631

je kan hem altijd een mailtje sturen en vragen hoe hij dat gedaan heeft

Mossel

Als ze allebei van plastic zijn, zou je het kunnen laten lassen.

Mark Coupe

Die onderlippjes zijn meestal van rubber toch

Tec.X

Citaat van: Dirk Kuipers op 12 januari 2009, 13:29:48
Bumper strak maken met plamuur en dan een malletje maken om vervolgens een gehele nieuwe bumper uit die mal te kunnen trekken..
Idee?

lol jaja en jij gaat mij helpen ?

YVE5

Citaat van: Mark Coupe op 12 januari 2009, 13:37:59
Die onderlippjes zijn meestal van rubber toch

neen, die zijn plastic ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Tec.X


Laurens Klein

is het je standaard bumper waar je hem aan wil maken? want dan is het gewoon aan elkaar lassen en plamuur erbij. Als de bumper van polyester is en het lipje van plastic(of andersom) dan kun je hem nog sterk genoeg maken. Je zult dan hem strak moeten maken en dan er een malletje van maken. of er helemaal polyester overheen doen en het strak maken.

Tec.X

ik wil graag mijn orginele bumper samen met die lip alle 2 van plastic en hoe werkt dat lassen dan ?

Laurens Klein

is een soort van samensmelten waarbij er extra plastic bijgevoegd wordt. Maar als ik jou was zou ik dit laten doen zodat je zeker weet dat het goed blijft.

Dirk Kuipers

CiteerBumper strak maken met plamuur en dan een malletje maken om vervolgens een gehele nieuwe bumper uit die mal te kunnen trekken..
Idee?

Citeerlol jaja en jij gaat mij helpen ?

Nee...  :q
Ik heb nog genoeg werk aan mijn eigen.. Maar als je het goed wilt doen, dan is deze manier toch zeker een mogelijkheid.  >:D

Nick Mattheus

Zoals je hier misschien al vernomen hebt dus niet met poly en plamuur dit gewoon toe werken, dit gaat dus scheuren Y

Ofwel kan je zoals Dirk al zei, een mal maken (laten maken) om een gehele poly bumper te verkrijgen ofwel dit laten plastieklassen...

Het laatste is wel een redelijk dure optie voor wat het eigelijk is, ik schat zo iets op een 300 a 400 euro... Het kan minder zijn (onwaarschijnlijk) maar ook meer dus schiet mij niet dood als ik fout ben :D

Misschien is meer uitleg vragen bij een carrosserie?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Tec.X

heb deze jongen even gebelt van die auto
hij zei dat hij alles gewoon geplamuurd had 2 jaar terug
en is nooit gaan barsten of wat

iemand ideeen hierover

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev