Advertenties


mistlampen weghalen

Gestart door nico flik, 6 januari 2009, 19:09:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nico flik

hallo,
ik heb een megane coupe uit 98 met mistlampen in de kofferdeksel maar nu wil ik de kofferdeksel strak maken :) maar dan moet ik de mistlampen eruit halen en dit mag niet voor de apk l- hoe kan ik dit aanpakken :?

gr nico

Reinier Goorden


rs50jochem

Idd.. Bij een phase II zitten er al mistlampen in de achterlichten verwerkt.. Het enige wat je zou moeten doen is de draadjes aansluiten vanuit je kofferklep..

Benjamin Renon

Als andere optie kun je ook voor de lexus-lichten kiezen. Je moet de draden blijven aansluiten vanuit je kofferbak.
Het ligt eraan wat jezelf wilt...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

nico flik

ik heb nu gewoon orginele achterlichtem met gespoten kappen dat vind ik opzich mooi,
en die achterlichten van een ph2 die vind ik wat minder maar kun je de lampglaasjes ook loshalen van het plastic? zodat ik alleen de lampen over kan zetten(dat ik niet weer hoef te spuiten)

Robin

Maatje van mij heeft een "206 mistlicht" in zijn achterbumper zitten omdat zijn kofferklep strak is :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Heb je er ook een foto van..? Is altijd mooi voor een idee eh.. ;)

matthew

je kunt niet alleen de kap overzetten,met mistlicht van 206 leuk idee maar voor een clean idee niet.
Ik zou voor fase2 achterlichten gaan als je de achterklep gaat strak maken en dan een lexus licht en daar kun je de kap ook van spuiten zie project stuction.

Robin

hier nog even een foto van de achterbumper van m'n maatje


Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev