Advertenties


19" velgen

Gestart door laguna 2003, 24 december 2008, 22:11:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

laguna 2003

hallo ik ben jeffrey 38 jaar
ik heb een laguna 1.9 dci 156pk 340nm uit 2003 helemaal uit gebouwd dvd voor en achter en 18" velgen
ik heb ook een megane cabrio uit 1999 waar nog niets aan is gedaan
ik zoek leuke velgen en nou zag ik op een www.online-velgen.nl dat je onder de coupe of cabrio ook 19" kan zetten
heeft een van jullie dat wel een gezien ?
of heeft iemand hier dit

foto's volgen

Stefan

Ik geloof niet dat ik wel eens 19inch onder een coupe of cabrio gezien heb nee :neen:
18inch wel.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

t zou me eerlijk gezegd verwonderen dat je een 19" eronder krijgt zonder serieuze aanpassingswerken...


K weet niet wat dit is, het lijkt wel 19", maar k heb wel wat de indruk dat het 18" is, maar dat die groter lijken omdat het hart tot tegen de rand van de velg komt....

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

laguna 2003

als je op deze linkl klikt zie je wat ik bedoel de bovenste is nog heel goedkoop ook

http://www.online-velgen.nl/carsearch_31_412_19.html

YVE5

k heb het even berekend. en t zou een verschil in diameter zijn van 67,1mm tegenover uw originele banden.  Dat geraakt volgens mij niet in de kassen.
Maar je kan altijd eens proberen hé.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Jeroen

Het kan wel, in Engeland reden er een aantal.
Maar volgens mij wel met wat aanpassingen.

Maar ook hier geld, meten is weten  ;)

laguna 2003


Reinier Goorden


laguna 2003

heel mooi maar voor 799 koop ik 19"
ik weet dat die van jou van een beter merk zijn
maar onder mijn laguna zaten ook merk velgen en het gepolijste ging ook verweren na 1 winter
dus koop ik ze liever vat goedkoper en wat vaker nieuw

Reinier Goorden

Ik haal ze der ook iedere winter onderuit ;)
Geen enkele velg vind pekel fijn :neen:

Jeroen

Voor 799 krijg je r wel yakitakkie banden omheen.
Met Dunlops is het al 1099,00 euro (nog niet veel natuurlijk).

laguna 2003

velgen er iedere winter onder vandaan halen  8)7
dat gaat het niet worden voor mij  :)
en mijn ervaring met goedkope en dure banden ik merk het verschil niet het is een 1.4 op lpg
hoge snelheden haal ik toch niet
en ook met mijn laguna die wel 225 gaat merk ik het ook niet ik heb ze wel gehad maar doe het niet meer

Alex Verloop

19" gaat best passen  8)

Joey Voormolen

ik vin dan de 2 de velgen het mooiste als je mijn mening wou weten.
& als u in spijkenisse woon heb ik de laguna wel is gezien in de gaarden klopt dat? nette wagen  !-!
had gouden velgen? ;)
Lowered M3C GT

YVE5

Citaat van: Alex Verloop op 25 december 2008, 14:46:27
19" gaat best passen  8)

maar niet zonder aanpassingen? of wel?


en met goedkope banden, dat je nu een 1.1 hebt of een 4.8. 50km/h haal je sowieso ermee. en als je dan op nat wegdek een noodstop moet maken, zal je wel weten hoeveel je aan de goedkope banden hebt...
Niet te geloven hoe mensen willen besparen op banden. Al aan gedacht dat dat het enige is wat contact maakt met het wegdek? en dat je dus zit te besparen op veiligheid?
Dat je het met je eigen leven wil betalen boeit me amper, tis veel erger dat je daarmee ook de andere mensen in gevaar gaat brengen.  Denk daar maar eens over na!!



en een 1.4 op LPG, op 19" ? Succes :D t zal veel benzine LPG en moeite kosten om vertrokken te geraken hoor...


edit: LPG ipv benzine dus...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev