Advertenties

Klets maar raak deel 102

Gestart door matthew, 22 december 2008, 00:10:59

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Zoals Floor al zei heeft het hier ook aardig gesneeuwd en was het vanmorgen nog lang niet weg en met 225 breed bandje was het ook echt niet geweldig rijden zeg.

lúk

nouw ik heb weinig meegemaakt van het vieze weer :q vandaag terug gekomen uit het ziekenhuis na een operatie aan een dubbele liesbreuk.duz ik zit de komende maand wel thuis :D

Dirk Kuipers

Aii minder.. Hoe kom je daar nu aan dan?

lúk

ik liep er al een tijdje mee ;) maar ben nu pas geholpen waarschijnlek wel door me werk maar voornamelijk door hoesten.

Edwin Postma

hier bij ons is het wel wit van sneeuw maar klein beetje maar maar enorm veel ijs! 8)7
Truckertje

Joey Voormolen

geen sneeuw gezien was wel lekker koud
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

sorry voor de genen die de rmc kalender hebben hangen dat ze nouw precies deze maand tegen de mijne aan moeten kijken haha :D o-)
Lowered M3C GT

matthew

haha is niet erg om naar te kijken hoor.

Luc dat is minder,want ik heb het gauw gezien als ik thuis moet zitten

lúk

a valt wel mee :q betje projecten lezen rond surfen. films kijken en betje gamen zo kom ik er wel door :)

Alex Verloop

Operatie wel goed gegaan Luk? Had je nog ff willen bellen, maar echt totaal niet meer aan gedacht door de drukte etc hier op me werk :neen:, sorry!

Hopelijk herstel je snel ;). Heb nog wel wat schuurwerk liggen voor als je je verveelt  8)

lúk

Michel Veltman

zo vanmorgen weer een microsoft examen op de agenda gezet, dit x de 70-294:Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory (De IT-ers onder ons komt dit wel bekend voor ;))

Ook dit x weer een examen in de pocket, dit x met ''maar'' 769 punten (minimum 700 om te behalen)

Nu nog 1 examen/boek leren en dan mag ik mezelf ook MCSE 2003 noemen (ofwel Microsoft Engineer Windows 2003)
Na behalen v/d MCSE certificering komt PRINCE2 op programma, (projectmanagement)

Ofwel ''we'' maken lekker vooruitgang !-! :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

Als je zelf maar weet wat je allemaal doet dan ben je vast goed bezig.

Succes.

Michel Veltman

haha ja ik weet waar ik mee bezig ben ;)
Nu 4 examens gedaan in 3maanden dus mag niet klagen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Netjes Michel (al zeggen al die kreten me (bijna) helemaal niets)

Ik heb me vandaag ingeschreven bij een opleiding voor Accountant-Administratieconsulent :) ben de komende 3 jaar weer lekker aan de studie :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev