Advertenties


Achterlichten storing?

Gestart door FabianMegane, 21 december 2008, 12:30:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FabianMegane

Mensen, ik heb een probleem. Mijn achterlichten doen niets meer geen licht, rem of knipperlichten, kentekenverlichting meer. Als ik mijn lichten aanzet dan gaat nu mijn achterklep open 8)7! We hebben het motortje aangesloten op een + van de achterlichtenkabels en een massa van het chassis! Is het een zekering of is er iets goed fout?

Paul

effe een goede plus zoeken, desnoods rechtstreeks op de accu.
Daarna zekeringen controleren en of er geen stekkers los zitten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

FabianMegane

Dus de storing komt waarschijnlijk dus omdat de kentekenverlichting en het motortje voor de achterklep via een plus van de achterlichten loopt?

Dus beter een kabel vanaf de accu naar achteren trekken en daar de kentekenverlichting en motortje van de achterklep op aansluiten!

Thnx

Paul

kentekenverlichting kan wel op de achterlichten
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

FabianMegane

Oki ik ga het volgende week aanpassen!

matthew

Gewoon de rest origineel laten en een aparte voeding leggen voor je achterklepmotortje,en even je massa punt goed nakijken of deze wel 100% ok is.

FabianMegane

Okej dus nieuwe plus vanaf de accu trekken voor het motortj en me kentekenverlichting kan ik gewoon op de plus vn mn achterlichten laten lopen! Want heb een stukje opengesnede en met voltmeter gekeken en bleek plus te zijn dus daar de draden van de kenteken heen late lopen en de massa aan het chassis vastgemaakt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev