Advertenties


Knipperlicht glaasjes

Gestart door Lars013, 19 december 2008, 20:04:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lars013

Ik heb nieuwe knipperlicht glaasjes gekocht ( wit ).
Dacht dat ik die even zou monteren.
Wat blijkt! Gaan de auto knipperlicht glaasjes niet los?
Hoe hebben jullie dit gedaan? Zelfs met klein schroevendraaiertje er achter lukt het niet en ben bang dat het anders scheurt!

Stefan

In principe moet je ze er uit kunnen wippen idd Y
Misschien met 2 schroevendraaiers tegelijk?
Ieder kant 1 zegmaar...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Je hebt achter het lampje 2 metalen clipjes die op spanning staan, bekijk de nieuwe lampjes eens om te zien hoe het zoiet, dan zie je ook waar je voorzichtig met een platte schroevendraaier kan wippen.

Lars013

En dat voor een paar knipperlicht glaasjes! Morgen maar is even met daglicht proberen en 18 inch bestellen:D thanx iig!

Laurens Klein

wel oppassen met een schroevendraaier erachter zetten. Je kunt eventueel ook vanuit de wielkast erbij. Moet je de zwarte plastic kap eruit halen en kun je er zo bij.

Benjamin Renon

Ik heb 3 x mijn zijknipperlichten vervangen. Als het goed zit er wel een uitsparing in de omranding. Je kunt er makkelijk een platte schroevendraaier in kwijt. Als je dan de schroevendraaier als hefboom gebruikt dan moet dit wel lukken. Je kan eventueel ook nog een doek gebruiken voor als je geen krassen wilt op je zijscherm.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Ik zou ook de binnenwielkuip losmaken een stuk en dan van de achterkantuit losmaken,dan kun je ook geen lak beschadigen met de schroevendraaier.

Lars013

OOk het type aanduiding zit aan het knipperlicht vast. Denk dat ik het maar bij de garage laat doen omdat ik bang ben voor krasjes e.d!
thanx iig voor de vele reacties!

Laurens Klein

ik heb bij mijn auto nog gewoon typeaanduiding met witte knipperlichtje erbij. Kun je er gewoon onder laten zitten als je dit wilt.

Stefan

Citaat van: Lars013 op 22 december 2008, 14:03:14
OOk het type aanduiding zit aan het knipperlicht vast. Denk dat ik het maar bij de garage laat doen omdat ik bang ben voor krasjes e.d!
thanx iig voor de vele reacties!

Klopt dat de typeaanduiding er aan vast zit.
Ik zou het echt zonde vinden om zoiets simpels bij de garage te laten doen, die vragen er nog geld voor ook waarschijnlijk.
Met een doek om de schroevendraaier heen is de kans op krasjes wel erg klein.
Er zijn al zoveel mensen die het op die manier gedaan hebben, dat het jou toch ook best moet lukken... Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev