Advertenties


Verschillende kleuren blauw 96--->98

Gestart door redmankamikaze, 17 december 2008, 21:48:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

redmankamikaze

Ik heb een vraag, en dat is de volgende,

is er een kleurverschil in de kleur blauw tussen modeljaar 96 en 98? Ik dacht dat er altijd maar een soort kleur blauw was?

dit omdat er nu een achterbumper te koop staat op MP, en de vorige eigenaar schade op de huidige achterbumper heeft gereden.

Bij voorbaat dank!

Paul

geloof dat er wel 4 verschillende tinten in zitten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

redmankamikaze

oow okeej, nou dan weet ik dat, ga ik maar is contact opnemen met die kerel of die iets van een kleurcode weet...

Om nou 74 km te gaan rijden om te vergelijken vind ik ook zo wat

Paul

kleurcode is altijd 432, alleen de tint is anders.
Ik heb er ook ooit 1 gekocht en de kleur was perfect. was wel beide van hetzelfde bouwjaar.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Decepticon#1

Bij 926 zijn er ook 2 versies van de kleur en ik ken andere kleuren met minimaal 3 varianten. Check het anders even via een betere verfhandel. Die hebben er perfecte waaiers voor, even naast de bumper houden (als je er eventueel naar gaat kijken)

redmankamikaze

De kleurenwaaiers ken ik wel, ik heb ooit 12 weken voor mijn opleidng stage moeten lopen bij een schade herstel bedrijf. Bedankt aan jullie in ieder geval, ik denk dat ik het laat voor wat het is, en wat ik verder wil.

Er zit namelijk nog roest in de wielkassen, en heb bij me oude stagebedrijf (schadeherstel) een leuke prijs kunnen afspreken, dan worden ook de zijkanten compleet meegespoten, en aangezien de voor en achterbumper door vorige eigenaar beschadigd zijn laat ik die dan ook miss meepakken. En de motorkap zit vol steenslag...

Ff kiezen wat ik wil, want ik ken mezelf, als ik het net wil hebben wil ik uiteindelijk toch alles gespoten hebben, miss kan ik deze dan beter verkopen, en dat geld van spuitkosten, en het bedrag dat ik voor de auto krijg, een andere auto voor kopen. (miss wel weer een megane, maar dan 2 liter) Om nu nog zoveel geld in de meest standaard Coupe uit 96 te steken. Ik twijfel al een tijd wat ik wil...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev