Advertenties


RMC Nieuwjaarsreceptie

Gestart door Reinier Goorden, 3 december 2008, 21:37:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul

 :D verassende uitslag, weet je meteen dat al dat trainen zijn vruchten afwerpt ;)

Ik heb vandaag dit gedaan:
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dennis Postma

Zo, wij zijn weer thuis. Vond het een geslaagde dag vandaag. Naar mijn idee hebben we voor de 1e keer eindelijk eens een "echte" leden vergadering gehad  ;) Het karten ging prima en tevreden met de 4e plaats  !-! Na afloop erg lekker gegeten  !-!

rs50jochem

Was gezellig.. En ik heb de auto weer vol kunnen laden met leuke speeltjes..


Matthew bedankt voor de heerlijke mattenset..!!!

Tim

Heb ook een gezellige dag gehad en heb ook nog eens heerlijk gegeten :) Prima idee dat van die Juffrouw Tok !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marissie

zo wij zijn ook weer thuis aangekomen.. was weer een geslaagde dag en lekker gegeten bij juffrouw tok..  :)

Floortje

Wij zijn ook al een heletijd weer thuis haha

Heren en andere dames gefiliciteerd met jullie over winning.

Vond het een gezellig meeting, nog lekker en gezellig gegeten daarna. :)

Foto`s zijn nu aan het uploaden zijn er niet zo veel dit maal

Floortje


Patrick

ik ben ook weer thuis
was weer gezellig en heerlijk gegeten  8)7

matthew

Was weer een gezellig vandaag,en Jochem veel plezier met alle spullen.

@Paul zo te zien doet je auto het weer 100 %.revesie geslaagd.En je zult ook wel geen verveelende dag hebben gehad.

Alex Verloop

Beetje late reactie, maar heb me ook prima vermaakt  !-!. En voor de eerste keer karten in mijn leven viel het me niks tegen (geeneens laatste geworden  8)7).

Moet iig wel een beetje aan het oefenen heb ik wel gemerkt, en niet de rem en gaspendaal tegelijk intrappen  :D

Michel Veltman

Zo nog duf achter werk laptop ook van mijn kant uit weer een geslaagde meeting, weer even leuk bijgeklets en juffrouw tok was een goede keuze !-!
Karten ging cker niet slecht, 2e heat me prima vermaakt met een''drift kart'' :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Vond het ook weer een geslaagde meeting. Lekker bijgepraat met een paar mensen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paultje

vond het inderdaad weer lekker ouderwets gezellig. Hopen op een wat grotere opkomst volgend jaar.
snappie

Decepticon#1

Gezellig om oude en nieuwe gezichten weer te zien. Het karten was erg leuk om weer te doen, we hebben wel iemand verslaafd gemaakt, maar allez.
Hopelijk tot ziens in Leeuwarden allemaal!

Joey Voormolen

Ik heb het ook naar me zin gehad leuke reactie gehad.
& ook gezellig gebabbeld !-!
Toch wel spijt gehad dat ik niet mee ging karten maar dat is voor de volgende keer :)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev