Advertenties


RMC Nieuwjaarsreceptie

Gestart door Reinier Goorden, 3 december 2008, 21:37:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

deal Y

ik overigens qua ideeen ook niet hoor; als je club hebben we een redelijk compleet aanbod tegen een lage contributie denk ik (met site, forum, faciliteiten, clubwinkel, eigen blad, meetingcommissie etc) maar je bent ook een beetje afhankelijk van een redelijk vaste groep en als daar weinig aan komt en er wel het eea wegvalt wordt het magerder. In 2005/2006 zaten we denk ik in de topjaren met 130 tot 150 leden Y

als het er wat minder zijn is het overigens helemaal niet erg; alleen de actieve (dus meetingbezoekende en veel forumgebruikende) leden zou wat hoger mogen.

Wellicht dat de komst van weer een echte coupe in de vorm van de megane3 en het goedkoper worden van de megane2 wat kansen weer biedt; we zien het wel. Vorig jaar met de forum meets RMC meeting was daarin wel hoopvol overigens dus klaar is het denk ik nog zeker niet.
Anders maken we de pot op en kan de site daarop alleen al nog een jaar of 10 draaien ;) Y

eerst maar eens een paar rondjes op die baan knallen zondag Y Y Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Misschien dat de "vaste" groep de nieuwe leden een beetje afschrikt... Terwijl dit helemaal niet nodig is ben ik van mening. We zijn een groep die echt wel openstaat voor nieuwe leden.

"Jammer" dat de groep komende zondag ook weer voornamelijk bestaat uit de "die-hards". Had graag wat meer nieuwe gezichten gezien. Y
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Wouter den Hertog

ik had graag willen komen alleen ik kon helaas niet, had al een weekendje weg met mn meisje.

volgende meeting hoop ik echter zeker van de partij te zijn!
Ford Fiesta 1.1 CLX

Stefan

Citaat van: Benjamin Renon op 19 januari 2009, 21:27:58
Misschien dat de "vaste" groep de nieuwe leden een beetje afschrikt... Terwijl dit helemaal niet nodig is ben ik van mening. We zijn een groep die echt wel openstaat voor nieuwe leden.

"Jammer" dat de groep komende zondag ook weer voornamelijk bestaat uit de "die-hards". Had graag wat meer nieuwe gezichten gezien. Y

Zo eng ben ik toch ook weer niet...;)

maar ff zonder dollen, ik ben het met je eens, meer nieuwe enthousiaste nieuwe gezichten zou wel eens leuk zijn ja..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Nou ik kom toch haha
Hoop dat ik optyd kan komen aangezien ik een verjaard ag heb zaterdag aaf & dat we gaan stappen. maar komt helemaal goed.
Lowered M3C GT

Stefan

's avonds een vent, 's ochtends een vent he!!!!

Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

ja dat gaat ook goed komen. probeer me zo fris mogelijk op te stellen ahaah
Lowered M3C GT

lúk

Citaat van: Stefan op 21 januari 2009, 15:24:26
's avonds een vent, 's ochtends een vent he!!!!

Y ;)
stefan je bedoelt vast savons een vent sogens lekker uitslapen --

Stefan

ehh..nee..
Dat bedoelde ik eigenlijk niet nee...... :neen:


;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Iedereen al een beetje aan het ontwaken?? hahah :P

Paul

Ik wel :0
Jammer dat ik er straks niet bij kan zijn, maar veel plezier allemaal!!!!!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

Ben alweer wakker hoor!! :)
Nouja, eigenlijk heb ik mijn ogen open en dat was het dan zegmaar... -- :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

wij gaan nu weg dus over 1,5 uur zijn wij er ook als het goed is  :)

Michel Cijs

als laatste jaar in het rijtje bestuur.......
maar ik blijf nog wel een 'beetje' hangen

karten ging dramatisch vandaag; zat geen gang in; slechts 1 redelijke tijd neergezet ruim een halve seconde onder mijn pr; het zal de leeftijd zijn ;)

iig alvast mijn foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=TJDXEY3K

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev