Advertenties

Uitvallen motor oranje storingslampje spiraal..

Gestart door shibby, 27 november 2008, 09:51:25

Vorige topic - Volgende topic

subzero

Bij nader inzien zijn de bouten voor een ide duurder  l- (negeer dus mijn bericht hierboven :x)

De fransen hebben toch wel 'geluk' die kunnen ze kopen voor € 49.91

Denman

Citaat van: M@ttie op 27 maart 2009, 21:15:04
Vraag even een printje van de foutcodes zodat we er hier ook eve over na kunnen denken!!!

Zal deze week even bellen en als ze hem weer uit gaan lezen een printje vragen. Alvast bedankt voor de hulp weer M@ttie.
mzzls Dennis.

Liebherr-machinist

volgens mij heb ik ze gevonden voor 33 ex btw , maar ben nog aan het kijken of het goedkoper kan (weet ook niet zeker of het de goeie zijn vind het wel erg goedkoop , bij de dealr waren ze 76 ex de btw)

matthew

kijk wel uit dat goedkoop niet duurkoop wordt he.

Liebherr-machinist

Ja dat is iets wat me tegenhoud , moet ze eerst zien (vandaag) en dan geloven .anders wordt het toch de dealer,
maar ik houd jullie op de hoogte of dit geholpen heeft .

Denman

Mijn cabriootje gaat vanaf 14 april ook weer terug naar de garage. Ik krijg dan een leenauto mee en ze gaan de mijne helemaal checken. Ik zal vragen of ik een printje krijg van de uitlezing, zodat jullie ook kunnen checken wat het eventueel zou kunnen zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.
mzzls Dennis.

Liebherr-machinist

heb de kopbouten eindelijk binnen zijn nog de goeie ook (kosten 40 euro inc btw +verzendosten).
alleen nog ff de kleppen inschuren alles weer optijd zetten in elkaar en dan maar duimen dat het heeft geholpen

matthew

heb je eigenlijk wel speciaalgereedschapgebruikt van te voren al om de boel op tijd te zetten?

Want met markeren kom je niet ver bij deze motoren

M@ttie

Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Liebherr-machinist

het enige wat ik van te voren heb kunnen doen is de bdpstift op zijn plek zetten aan gezien ik de bovenkant helemaal uit elkaar heb gehaald maar inderdaad heb ik wel het gereedschap er voor . En als je een beetje lef hebt doe je het op het blote oog  8)7, dan start je hem begin je te vloeken en kan je weer op nieuw beginnen :x >:D

M@ttie

je kan het gereedschap ook zelf maken want het stelt echt geen reet voor...een stukstaal en wat las en meet werk doet wonderen.

Liebherr-machinist

M@ttie

ik weet niet hoor maar moet dan alles voor gekauwt worden, ik neem aan dat men zelf ook wel even kijkt hoe het 1 en ander in elkaar steekt... 8)7  Macho BV 8)

subzero

M@ttie

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev