Advertenties


radio doet het niet meer.

Gestart door sensen, 22 november 2008, 16:40:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sensen

nou vandaag maar een begonnen om het een en ander in te bouwen.

als eers het is de speakers voor en achter vervangen voor pioneers _o_ dit was al een hele verbetering!

toen even naar de dealer gegaan om mijn radio los te laten halen dit wilden ze gelijk doen en zonder kosten.! toen bij thuis komst gelijk de radio er even uit gehaald om de draden voor de versterker naar achteren te trekken en wat blijkt de in dash widsselaar heeft geen iso!!! >:(

nu moet ik daar weer iets op gaan bedenken anders heb ik niets aan mijn line driver. maar goed ik de cd speler weer terug geplaatst krijg ik de melding Line ERROR..... alle draden weer gecontroleerd nog steeds, ik even de stroom er af gehaald en nu doet de radio het helemaal niet meer...


ik weet het niet meer iemand een idee wat ik kan doen???


matthew

Dat er geen iso ligt klopt die ligt in je kofferbak en daar zijn verleng iso kabels voor en dat kost 25 euro dacht ik en dan heb je voor iso liggen.

voor je andere probleem durf ik zo niet te zeggen

sensen

kan je mij mss vertellen waar die unit achter zit?
is het dat kastje aan de rechter kant?

Renier

Ja, dat is de versteker/tuner unit van het geheel.

sensen

nou ik ben er nog steeds niet uit de radio doet het wel weer alleen de cd wisselaar nog niet.

heeft iemand een aansluitschema van de radio dan kan ik de daraden gaan doormeten?

als er mensen zijn die beschikken over een garage handleiding dan houd ik mij aanbevolen.

Gr Roel


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev