Advertenties


xenon

Gestart door wouter-coupe, 8 november 2008, 12:43:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wouter-coupe

hallo heb een megane coupe phase 1 uit 96 met orginele koplampen met schotje.Welke xenon moet ik hebben ik heb vernomen de h1 klopt dit?

m.v.g.

Wouter

Benjamin Renon

Ja, met schotje is H1 lamp.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

wouter-coupe

dank u kan ik gelijk me kitje pilot bestellen 10000 k

Gr wouter

Yayo

Ik zou oppassen met 10.000k aftermarket setje. Kan zijn dat je bij een strenge keurmeester niet door de APK komt heb ik me laten vertellen... Heb toen zelf voor 8.000k gekozen om zeker te zijn dat de RMC niet zou worden afgekeurd ;)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

wouter-coupe

#4
Een bekende van me keurt de auto miss dat dat in me voordeel kan werken.En het eventuele omwisselen van xenon naar orgineel zal niet al te veel werk zijn neem ik aan.en op watvoor punt zou de verlichting dan afgekeurt moeten worden?

Gr wouter



Yayo

Ik ben zelf geen keumeester dus kan je niet vertellen waarom 10.000k afgekeurt zou worden.. heb het namelijk zelf gehoord door het bedrijf waar ik me xenon in heb laten bouwen... die adviseerde me 8.000 te nemen in plaats van 10.000 als ik op save wilde spelen (en dus niet voor de apk alles weer om te bouwen  :?)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

matthew

10000k is wat meer paarser licht geloof ik en verlichting mag alleen wit of geel zijn voor de apk.

Nou kan je bekende hem wel goedkeuren maar als er een steekproef op komt en de rdw keurmeester keurd hem af heb je dus een afgekeurde auto en je benkende een probleem met zijn baas denk ik.


wouter-coupe

daarom ... ik doe ze dan wel na de keuring erin.
maar iig bedankt voor de info.

GR

wouter

Laurens Klein

mag alleen maar geel en wit licht zijn? Want er zijn ook auto's met groen licht(oude citroen's dacht ik) en blauw licht. Mag dit ook niet? aangezien dat groene licht origineel is.

matthew

Ander licht mag alleen als de auto zo is goedgekeurd door de rdw dus aanpassing dan hebt staan op kentekenbewijs het zei origineel uit de fabriek.

After market dus niet,dan alleen wit of geel

wouter-coupe

ja dat is geldig voor auto's vanaf een bepaald bouwjaar.

Koentje

had ff een vraagje over de 10.000K xenon.
Waar ken ik op internet een los lampje kopen?

boertje (Sander)

ff googlen op xenon h4 of h7 en 10000k en je vind zo losse lampjes.
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

@ Benjamin, bedankt voor de links.
Zal deze week ff kijken of het echt 10.000K is.
Da ken je het beste in het donker zien of nie?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev