Advertenties


Koelvloestoftank blaast lucht

Gestart door Scum, 7 november 2008, 17:07:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Scum

De titel zegt het eigenlijk al..

Wanneer de motor lekker warm is en ik draai de dop van de koelvloeistoftank los, hoort deze normaal gesproken toch geen lucht uit te blazen? Wat kan er hier mee mis zijn  :neen: ?

Dan nog een vraag.. Wat doet de map sensor precies? Heb deze vandaag vervangen bij een lopende motor. Ik haal de stekker en er gebeurd niets. Ik plaats em op de andere sensor en er gebeurd weer niets. Haal het slangetje los, logisch dat het slangetje nu lucht begint te zuigen. Vervolgens plaats ik het slangetje op de nieuwe sensor en geen verschil.. Wanneer kan ik iets merken of valt deze door te meten? Tips welkom   Y

Laurens Klein

wat bedoel je met lucht uitblazen? als je de dop eraf haalt dan spuit er water(en lucht) uit. Doordat er dan hoge druk op zit.

Scum

inderdaad. je hebt het helemaal juist omschreven. !-!

Laurens Klein

dat is niet erg hoor. Je moet hem alleen nooit erafdraaien als hij warm is. Heb zelf ooit(toen ik niks van auto's afwist) bij een kokende motor hem eraf gedraaid en me vingers eraan verbrand. En dan doe je het niet zo snel meer:P

Scum

oke, dacht dat ik nu weer iets had met het koelsysteem.. Maar toch gek dat het systeem vacuum zuigt..

en het verhaal van de mapsensor.. iemand idee?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev