Advertenties


Uitgezakte stoel

Gestart door Scum, 6 november 2008, 15:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Scum

Hoe je het ook precies wilt zeggen 8)7

heb een passagiersstoel waarvan het eerste stuk schuim naar beneden is gezakt. Hoe heeft dit oorspronkelijk vastgezeten? De bestuurderskant is niets mis mee, maar zakt niet weg. De passagierskant is weggezakt, maar als ik het schuim omhoog druk, zakt het zo weer weg..

Heb dus geen idee hoe het oorspronkelijk zou moeten zitten.

matthew

Dan is misschien wel je vulling doorgescheurd en zou je nieuwe stoelvulling moeten.

Dit kun je contrleren door de zitvlakstoelvulling te demonteren.

Scum

#2
dat zou ik even kunnen controleren.. Nu merkte ik op dat er ook een of andere strip onderaan de bekleding zit, wat is hiervan de functie? Kun je het ergens achter haken of stoelhoezen daar achter haken?

matthew

Er zitten voor en achter plastic strips met randje en daarmee zit je stoelbekleding bevestigd om het frame heen.

Scum

hoe bedoel je dat precies? als ik naar de strips kijk hangen ze gewoon zichtbaar los en nergens aan vast (behalve aan de bekleding, waar ze vast op zitten)

matthew

Dan is dat misschien al je probleem de bekleding(plastic strip) moet om het stoelframe randje gebogen worden zodat deze klemt.Er zit ook een klein sleuvje in de plastic rand zodat daartussen dat randje kan en zo dus klemt

Scum

Dan ga ik dat maar eens proberen te fixen.. Me bestuurdersstoel is het schuim verder niet van weggezakt en zit prima, ondanks dat het stripje nergens aan vast zit.

Maar goed, ik ga het vanmiddag direct even bekijken.. Thnx  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev