Advertenties


RS-grille in CC

Gestart door Benjamin Renon, 5 november 2008, 11:36:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Van mijn collega kreeg ik de vraag of de grille van een RS ook in zijn CC zou passen. Ik weet zo verder geen gegevens van de auto aangezien deze net uit Duitsland is gehaald. Dit zou ik eventueel nog na kunnen vragen mocht dit nodig zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Maarten Minkjan

Volgens mij moet dit gewoon kunnen. Het front van een CC en een 3-/5-deurs zijn hetzelfde. Phase II past alleen niet op een Phase I en andersom
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

drbiqs

ik had ook begrepen dat de frontbumpers van de cc en 3/5deurs het zelfde zijn,de roosters zouden dus moeten passen. !-!
alleen inderdaad ff fase 1 en 2 uit elkaar houden die verschillen namelijk wel van vorm. --
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Benjamin Renon

Bedankt voor de antwoorden. !-! Hier kan ik wel wat mee. Zoals ik begreep lopen de verschillende fases van de CC en de RS niet helemaal gelijk, maar hier komen we wel uit... :)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

drbiqs

fase 1 is met de wat rechte roosters en bij fase 2 zijn ze iets ronder van vorm,maakt verder niet uit of het een CC RS of een 3/5 deurs is.
fase 1 RS CC en 3/5 deurs de zelfde roosters
fase 2 RS CC 3/5 deur idem dito. --
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev