Advertenties


onderlip

Gestart door markie, 3 november 2008, 22:15:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

markie

waar kan ik onderlippen kopen voor de megane phase 1 bumper?? en welk model enz? want heb een beetj eop internet lopen neuen maar niks kunnen vinden
groetjes

Benjamin Renon

#1
Je kunt via de dealer of "sloperij" best wel wat lipjes krijgen. Je hebt dan bijv een Espace of Laguna lip. Daarnaast kun je nog een Seat Cupra lip monteren. Of je moet eens kijken bij RB-Cartuning, SK-Tuning en Reichardt Motorsport. Check het links gedeelte op de site en je vind er een aantal Renault Tuning bedrijven. Daar moeten ze wel iets voor je hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

markie

naja ik dacht dat het allemaal tuningslippies waren. maar dan zal ik ens op de sloop rond kijken.

dus gewoon een stnd onderlippie van een espace,laguna???

groetjes mark

matthew

#3
Nee er zijn ook echte tuningslippen maar dan moet je via links kijken op onze site en dan naar tuningbedrijven.
Zoals Rb cartuning.nl
sk-tuning.de
reichhardmotorsport.de
elia.de
carstylingoss.nl


Er is echt genoeg te krijgen!

Benjamin Renon

Wat Matthew idd zegt.. Er is in ieder geval genoeg te krijgen. De meesten zijn vrij prijzig. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt uitgeven voor een lipje. Espace en Laguna lip zou je er als het goed is zo op kunnen zetten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

markie

oke. tuningslippie ga ik niet kopen ant die prijzen zijn niet normaal. ik wil eigelijk kijken wat mooier staat mijn huidige bumper of een orginele met onderlip.
ik denk namelijk zelf dat een orginele net iets netter staat dan een tuningbumper:P en ik heb er een kat mee aangereden dus hij moet er zoiezo af.

ik ga even rond neuzen bedankt voor de informatie.

deze kan dicht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev