Advertenties


Motor loop gewoon slecht

Gestart door Scum, 3 november 2008, 15:14:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

Fuel treatment doet alles reinigen tot aan de injector en gas treatment reinigd vanaf de injector.
Injector reiniger zal sterk reinigen op de injectors

Scum

dus wat is nu eigenlijk beter?

matthew

ligt er aan wat je wilt reinigen,maar ik zou voor fuel treatment en gas treatment gaan.

Christian de Vriend

ultrasoon reinigen van injectoren is nog beter denk ik dan reiniger,blijkbaar zit er
in een injector een klein filtertje,met reiniger krijg je niet niet helemaal schoon,met een
ultrasoon bad wel.

maar dit is als het aan de injectoren ligt
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Scum

Fual System Cleaner in mijn tank gehad, maar geen resultaat. Ik dacht wat te merken, maar er is geen verandering.

Vandaag is de auto bij de garage geweest en die gaf de optie voor de kleppen te stellen. Dit heb ik pas nog gedaan.. Heb gezegd dat de auto ook al 380.00 heeft gelopen. Toen gaf ik aan nog een andere cilinderkop te hebben liggen. De reactie daarvan was, dat het niet veel zin zou hebben, want het zou aan iets in het onderblok liggen.

Marcelo

het klinkt heel raar ik heb hetzelfde gezeur gehad mijn kleppen zijn ook vervangen en had nog steeds problemen.
ik heb als laatst mijn accupool losgehaald voor 20minuten met de sluitel op het contact laten staan en naar 20minuten weer de accupool vast gemaakt de auto gestart aantal keer gas gegeven met de koppeling in in zijn vrij gezet toen gas gegeven en koppeling op laten komen toen sloeg hij over op lpg en loopt sindsdien perfect!

probeer het eens zou ik zeggen  !-!

Scum

Ik zou dat eens kunnen proberen, maar heb slechte hoop.. Dat het blokje 380.000 heeft gelopen moet zijn 280.000

Scum

lambdasonde nog niet getest (is al wel binnen)
hetzelfde gezeur bij Marcelo nog niet getest


Even terug te komen op één van mijn bovenstaande posts.

Het onderblok, hoe kan deze defect raken? Mijn motor loopt dus niet 100% en een nieuwe cilinderkop (gereviseerd), omdat deze op gas loopt, heeft volgens de garage geen zin.

Wat kan ik daaraan doen??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev