Advertenties


Lid worden van de Renault Megane Club

Gestart door RdW, 2 november 2008, 21:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

meeting datums zijn al lang van te voren bekend, dus dat kan je gewoon alvast in je agenda zetten.
Meestal zijn ze op zondag, vaak toch niet de meest drukke dag lijkt me..?

tijd moet je maken he ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

goedemorgen,

ff een vraagje ik heb me net aangemeld voor de club alleen nog niet het geld gestort nu is mijn vraag krijg ik eerst een bevestigings mail of moet ik het geld gewoon storten zonder te wachten op een mailtje ??

groetjes

matthew

je kunt gewoon het geld storten,en even apart een mail doen naar michelveltman@meganeclub.nl om te checken of de mail wel goed is aangekomen.

Er zijn al wat meer mensen die dit probleem hebben en we zijn er nog niet uit waarom het niet bij iedereen goed werkt.

Maar het komt zo dan ook wel goed :)

Rick Santbergen

Heb 5 januari betaald. Maar nog steeds helemaal niets gehoord, Vind mezelf ook zeuren, maar dit duurt toch ook lang? :(
Aangezien dv0re wel al toegevoegd is en hij later betaald heeft.

Dirk Kuipers

Heb je al even gemaild om te vragen hoe het zit dan? Vind dat ook wel erg lang duren hoor.

Rick Santbergen

Ik ben bang dat er iets serieus mis is met de mail server. Had ook geen mail destijds gekregen bij aanmelding. (rond 20 december aangemeld, 5 januari betaald)
Daarna werd mij verzocht te mailen, waarna er 3 mailtjes zijn verstuurd. Waar ik nooit reactie op gehad heb (vermoed dus nooit aangekomen)
Ik heb al mijn filters nagekeken en er zit nergens een fout. Maar vandaar dat ik het via forum doe.

Rogier

ik zelf heb nergens last van gehad, ik heb me aangemeld een mail gestuurd na degene na wie ik het moest sturen matthew heeft mij een adres gegeven staat hier boven en ik heb netjes een mail terug gehad dat mijn aanmelding goed is gegaan ik heb ook al betaald dus ik heb geen problemen gehad en ik heb me vorige week aangemeld ;)

succes groetjes

Michel Veltman

#52
Rick, je website profiel is wel al bijgewerkt, foto's van je auto plaatsen bij je websiteprofiel is mogelijk, inclusief de andere bijkomende opties.
Mag ik vragen naar welk email je de mails heb gestuurd?

Ik meen me te herinneren dat ik je een mail heb gestuurd gisteren over dat ik je profiel op de site naar RMC lid had gewijzigd maar je forumaccount niet kon , maar wellicht ben ik hierin wat onzorgvuldig geweest.
Iig is bij deze je forumprofiel ook bijgewerkt inclusief mijn welgemeende excuses Y

De problemen met het versturen van een bevestigingsmail tijdens aanmelden lidmaatschap is gisteren recht gezet, dit heeft nodige werk kost gezien er nergens een foutmelding stond in de logs wat het herstellen van deze fout moeizaam maakte...(sterker nog, de bevestiging van de registratie is wel aangekomen bij de ledenadministratie)

Rogier, ook bij jou is je aanmelding goed gegaan, als het goed is krijg ik snel reactie van Paul/ledenadministratie en kan jij voor het eind v/d week ook ''genieten'' van je lidmaatschap mogelijkheden op de site+forum. !-!

Overigens aan een ieder die dit leest en zich recentelijk heeft aangemeld voor lidmaatschap -> even navraag over de status van je lidmaatschap+rechten op site en forum kan altijd gedaan worden naar mij of informatie@meganeclub.nl en wordt zeker niet gezien als ''opdringerig'' ;) (integendeel zelfs)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

Najah problemen zijn opgelost.
Ben weer vrolijk en toch wel beetje trots dat ik er eindelijk eens bij zit  !-!

Michel Veltman

als je me nog kan vertellen waar je je mails aan hebt gericht ben ik ook blij ;) (aangezien naar mn weten er geen problemen zijn met mails ontvangen, iig mn mail zit af en toe genoeg vol :D)
Enne wederom welkom !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

Mijn mails dateerde alweer van december, na het ontbreken van die bevestigingsmails
De mailtjes waren toen naar
remkodewilde@meganeclub.nl
paulklaverdijk@meganeclub.nl
ledenadministratie@meganeclub.nl
Jij zat dus destijds niet bij de gelukkige  8)7

Rogier

ik heb de mail na michel gestuurd dit is zijn mail michelveltman@meganeclub.nl
Citaat van: Wrecked op 28 januari 2009, 20:28:17
Mijn mails dateerde alweer van december, na het ontbreken van die bevestigingsmails
De mailtjes waren toen naar
remkodewilde@meganeclub.nl
paulklaverdijk@meganeclub.nl
ledenadministratie@meganeclub.nl
Jij zat dus destijds niet bij de gelukkige  8)7

Michel Veltman

Naar mijn weten werken de mailadres, heb van remko en paul geen meldingen gehad dat er problemen mee zijn noch wijzen de logfiles iets uit :?
Mijn advies voor de volgende keer als je ergens aanloopt wat website/forum/mail gerelateerd is om even contact met mij op te nemen ;) Y (snelste schakel)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Paultje

Aan allemaal:

Hierbij wil ik even een mededeling doen ivm met het controleren van betalingen.

Op dit moment hebben wij tijdelijk niet de mogelijkheid om de bankrekening te controleren.
Laatste stand van zaken is daarom ook 17 januari.

De reden hiervoor is dat wij bij de rabobank zitten en in het verleden gebruik maakte van een digipas. Maar dit systeem blijkt zo verouderd te zijn, dat de rabo gestopt is met de ondersteuning hiervan.

Het wachten is nu op de nieuwe mogelijkheid. En dit zal waarschijnlijk binnen een week bij mij op de mat liggen.

Dus even geduld.

Sorry (ook namens de rabobank) voor het ongemak.

groetjes

Paul.


snappie

Paultje

Nou ondertussen hebben jullie wel recht op een update hier over. en over de ledenpassen etc.

Ik heb ondertussen een rood lijntje met de rabo bank. En heb eindelijk van de week de nieuwe betaalpas kunnen/mogen ophalen bij het postkantoor.
Ondertussen ook de rest mogen ontvangen. (random reader etc. )

Dus ik had vandaag in de planning staan om even alles bij te gaan werken. En de leden-passen te maken etc. Dus ik probeer in te loggen bij de Rabobank. En raad eens... Ik krijg een foutmelding op de pas. Nu ben ik er achter gekomen via de foutmelding dat de pas niet ge-activeerd is voor internet bankieren. Dus ik ga maandag fijn weer even me vrienden bellen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mochten er ondertussen vragen zijn. Het snelst ben ik te bereiken via. paul.klaverdijk apenstaartgeval gmail punt com.

Wederom mijn excuses voor de ernstige vertragingen.

groetjes

Paul

Ps. ik hou jullie wederom op de hoogte.
snappie

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev