Advertenties


Lid worden van de Renault Megane Club

Gestart door RdW, 2 november 2008, 21:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marc Brouwer

Laten we het wel normaal houden hiero  Y

En idd de vraag om normaal leesbaar Nederlands te gebruiker bij het posten van berichten. Niet leesbare berichten worden direct verwijderd.  Y
"We Shall Not Be Moved"

dc0re

ik heb me een paar dagen geleden alweer 2x geprobeerd aan te melden, maar ik heb nog steeds geen email gehad.
moet ik nu gewoon het geld overmaken of moet ik per se wachten op die email?

gr carlo
mop, mop, gas d'r op..!

Michel Veltman

De email zou vrijwel direct verstuurd moeten worden (automatisch) na het registreren, controleer voor de zekerheid even je spambox of deze wellicht daar niet is geplaatst ;)
Ik zal controleren of er wellicht een fout geslopen is in de mailverzending ;)

Je registratie is overigens goed doorgekomen bij ons Y

Geld kan je vast overmaken op:

Rabobank Rotterdam 3963.62.605  t.n.v. RMC
Kamer van Koophandel inschrijving: 030979858
IBAN: NL87 RABO 0396 3626 05
BIC: RABONL2U

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

dc0re

mop, mop, gas d'r op..!

matthew


peterachterop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 20 december 2008, 09:40:12
Blijf je wel als sympatisant Peter? Of ga je nu echt bij een Seatclub?

Peter, dit heb ik waarschijnlijk niet zelf voor het zeggen.

dc0re

#36
Citaat van: matthew op 22 januari 2009, 23:35:25
Welkom bij de club !-!

alvast bedankt, maar ik ben nog steeds geen lid... er staat nog steeds "aanmelden lidmaatschap".
hoop dat dit snel geregeld wordt
mop, mop, gas d'r op..!

Rick Santbergen

Duurt even, (ga ik vanuit, want wacht ook al weekje of 2)

Laurens Klein

oja, heb afgelopen week ook geld overgemaakt voor 2009. Dus ben ook weer een jaartje lid

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

Graag enig geduld, zo snel als Paul de verwerking heeft gedaan in de administratie zal ik daarvan op de hoogte gesteld worden en je website profiel en forumprofiel aanpassen zodat je alle mogelijkheden hebt als RMC lid Y (hier krijg je bericht van)

Overigens zijn jullie natuurlijk al wel welkom morgen bij de ALV in Nijmegen !-!
(als jullie komen stuur mij even voor de ''bevestiging'' een mailtje naar mij aangezien ik als mn ogen me niet bedriegen ik jullie niet zie staan op de opkomstlijst)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

#41
Waar is de info over die meeting te vinden?
Op de speciale leden gedeelte van forum? ;) Want kan hem even niet vinden iig


*edit al gevonden, voortaan beter zoeken voordat ik praat  :x echter door hertentamen maandag niet aanwezig

Laurens Klein

ik kom ook niet. Wilde eerst wel komen maar zit nu(en de rest van het weekend) in Frankrijk. Over tijdje wil ik toch wel eens meetings gaan bezoeken. ALs me andere megane klaar is(moet hem nog spuiten en het interieur verbouwen) kom ik zeker af en toe langs.

Stefan

gewoon snel een keer op een meeting komen joh!
Auto af of niet, het gaat om de gezelligheid he.. Y ;) :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

ja, die auto is het niet. Heb ook nog een dagelijkse megane(dieseltje) dus daar zou ik mee kunnen komen. Gaat meer om tijd ervoor te vinden:P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev