Advertenties


Lid worden van de Renault Megane Club

Gestart door RdW, 2 november 2008, 21:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Was opzich best simpele vraag. Had me via de site ingeschreven om lid te worden voor 2009. En zou nog bevestigingsmail krijgen. Echter die heb ik niet gehad, dus vroeg me af of de inschrijving goed door was gekomen?

Michel Veltman

controleer voor de zekerheid even je spam mailfolder, best kans dat deze automatiche bevestigingsmails opgepakt worden als ''spam'' Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

Jammer genoeg al 5 keer gedaan ;)
Maar toch bedankt.

Rick Santbergen


Michel Veltman

Je registratie is doorgekomen op de website, dit is dus goed gegaan Y
(naar mijn weten zou er ook een bevestigingsmail moeten volgen..zie technisch geen storingen..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

lúk

ik twijfel nog eigelek wat ik doe ;) ook om dat ik nog geen nieuwe ride heb ;(
maar word zowiezo geen renault meer :neen:

matthew

gewoon een jaartje erbij plakken luc gezellig

Decepticon#1

Jaartje symphatiseren is uiteraard zeer gezellig luk...ook als je geen Renault rijdt, dan mogen we je nog steeds!

lúk

nouw daz tog wel weer lief van jullie hoor peter :q

Alex Verloop

Zo, mag nu ook weer voor een jaartje meedoen  8). Zojuist even de centjes overgemaakt ;) (ook gelijk voor de nieuwjaarsreceptie ;))

lúk

na lang twijfelen tog besloten niet te verlengen. aangezien ik amper op clubmeetings kwam ;)
maar zal nog wel op het forum rond zwerfen zo nu en dan -- en vast nog wel eens mee naar meetings met onze noordelingen ;)

nico flik

kan ik de contributie voor 2009 zo over mekan of moet ik dr ook nogwat bij zette fso? en hoeveel is et ook alweer bent vergete.

gr nico

Michel Cijs

25 eurotjes naar

Rabobank: 3963.62.605
T.n.v. RMCC - Breda

naam en lidnummer noemen incl contributie 2009 is wel handig Y

Knapknapperige

Na veel twijfel tog besloten niet te verlengen. aangezien ik net Wink op vergaderingen van de Club, maar blijft op het forum zo nu en dan dwalen Hi / Bye en waarschijnlijk nog naar vergaderingen met onze Noord.

rs50jochem

Uh..? Was je lid dan..? Ik zie geen sterren..?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev