Advertenties


Renault Mégane II - tuning pics DEEL 2

Gestart door matthew, 31 oktober 2008, 00:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

eliatuning

daar zit airride op, kan niet anders
met schroefkit kom je niet zo laag.
rather low and slow than high and fast


Tedo


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Karin: KW heeft een systeem waarmee met hydrolisch omhoog en omlaag kan.
Dus het is wel mogelijk!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Felix

Is dit al eens langs gekomen hier?
http://www.autojunk.nl/2010/02/lelijke-megane


Vooral die trekhaak maakt het wat mij betreft af!

Edwin Postma

auto van oud clublid.
zaten andere velgen onder. trekhaak is afneembaar
Truckertje

Edwin Postma

Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: Karin op 16 juli 2012, 21:48:02
Inderdaad, als er geen air-ride op zit dan vraag ik me af hoe je ermee kan rijden.

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 16 juli 2012, 23:24:54
@ Karin: KW heeft een systeem waarmee met hydrolisch omhoog en omlaag kan.
Dus het is wel mogelijk!

Je bedoeld HLS (Hydraulic Lift System)

Duur systeem,maar door dat er olie word gebruikt om de hoogte te verstellen,behoud je de stugheid,lucht is compimeerbaar
en dus zal air ride altijd meer door veren,dan een systeem dat gebruikt maakt van olie,olie is in tegenstelling tot lucht,niet tot nauwelijks comprimeerbaar.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

@Christiaan, klopt niet helemaal he, bij Airride kan je ook de luchtdruk veranderen waardoor je ook stugheid groter of kleiner kan maken (Lexus en Mercedes hebben dat bijvoorbeeld)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Zelfs al kun je de luchtdruk instellen, lucht blijft veel te comprimeerbaar in tegenstelling tot een vloeistof als olie.

Tedo


Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Lekkere dikke sedan.  _o_
Alleen jammer van die logoloze neus en kenteken in de grille.

Roy (Coup a One)


Tedo

In Duitsland mogen ze de 4e en 5e letter en de cijfers van het kenteken kiezen. Alleen de eerste drie letter zijn al bepaald.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev