Advertenties


Renault Mégane I - tuning pics DEEL 3

Gestart door matthew, 31 oktober 2008, 00:00:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bart Van de Sande

Sorry voor deze foto maar ik kon zoiets niet alleen verwerken. Echt een mooi 2tone


John B.

3-tone.


Maar niet echt mijn smaak, sorry.

Stefan

creatief is het wel...
mooi.....???....... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Domier

En ik had nog wat sneeuwpic's in het archief staan...






























Domier

En toen was er nog een leuk puntje in het mooie Amsterdam waar ik per ongeluk terecht kwam...
























Zo dat was het weer voor vandaag :D

YVE5

Zo'n wagen zet je toch niet in één of andere wei waar 1cm sneeuw ligt?
foto's nemen op gras is sowieso al not-done...

Als ik deze foto zie: http://img155.imageshack.us/img155/9581/dsc05420bordergz6.jpg  lijkt het me eerder dat je die foto genomen hebt terwijl je aan het rijden was, en je een mégane zag die in de berm geschoven is door de sneeuwval...

Sneeuw kan enorm mooi zijn om foto's in te nemen. Maar niet als er zo weinig sneeuw ligt...




Laat dit gewoon een tip zijn om in de toekomst veel mooiere foto's te nemen ;)

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

John B.

Wel de sneeuw uit je grille halen dan he :)

Robin

Goeie tip Yves :)

Zat zelf ook al te kijken :P

Toch vind ik je oude velgen mooier dan die je nu hebt :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

YVE5

Citaat van: John B. op 13 juni 2009, 11:51:22
Wel de sneeuw uit je grille halen dan he :)

Ging moeilijk, de sneeuw lag hoger dan mijn voorlip... Dus als ik sneeuw moest weghalen, moest ik voetsporen maken voor mijn wagen... Ging niet mooi zijn.


Oude velgen waren helemaal fucked op. 4 jaar rondrijden op goedkope velgen, zelfs in de winter.... De vernis op de rand begon los te komen enzo...  En om nog geld te steken in het opmaken van velgen die ik moe gekeken was, vond ik zinloos.
In de winter komen ze er weer op, maar dan met wat wijzigingen, zodat 99% van de mensen toch ook lelijk gaat vinden.  Gelukkig behoor ik tot doe 1% :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Robin

Ja je hebt gelijk. Het is uiteindelijk jouw auto, en jij moet het mooi vinden!

Ik vind ze ook niet lelijk ;) Vond die oude alleen mooier ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Nick Mattheus

Tja, sommige mensen konden met hun wagen nog wel buiten komen met die sneeuw...
Maar ik kon maar 10 meter rijden en dan bleef men wagen vastzitten met de sneeuw die ik mee geschraapt had :q

Gelukkig wel men andere wagen ter beschikking Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

John B.

een voordeel als 99% ze lelijk vind: niemand wil ze stelen!

YVE5

Citaat van: Nick Mattheus op 15 juni 2009, 00:13:13
Tja, sommige mensen konden met hun wagen nog wel buiten komen met die sneeuw...
Maar ik kon maar 10 meter rijden en dan bleef men wagen vastzitten met de sneeuw die ik mee geschraapt had :q

Gelukkig wel men andere wagen ter beschikking Y

Mietje, ik rij liever het hele jaar door redelijk plat. Gij kunt alleen buitenkomen als het goe weer is, zo kan iedereen da :D :D :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Domier

Citaat van: YVE5 op  9 juni 2009, 14:58:59
Zo'n wagen zet je toch niet in één of andere wei waar 1cm sneeuw ligt?
foto's nemen op gras is sowieso al not-done...

Als ik deze foto zie: http://img155.imageshack.us/img155/9581/dsc05420bordergz6.jpg  lijkt het me eerder dat je die foto genomen hebt terwijl je aan het rijden was, en je een mégane zag die in de berm geschoven is door de sneeuwval...

Sneeuw kan enorm mooi zijn om foto's in te nemen. Maar niet als er zo weinig sneeuw ligt...

Laat dit gewoon een tip zijn om in de toekomst veel mooiere foto's te nemen ;)



Gelukkig heeft iedereen een andere mening over het wel of niet in het gras parkeren voor foto's. Ik vind gras een stuk mooier er onder staan dan het eeuwige asfalt/beton.

Dat jij nou de mogelijkheid had om in de volle sneeuw te fotograferen daar kan ik niks aan doen. Als ik niet in barcalona had gezeten toen het nog "vol" met sneeuw lag dan had ik ook in de volle sneeuw gestaan maar ja sneeuw blijft helaas niet eeuwig liggen. Jammer genoeg.

YVE5

Ok, dan even een meer technische uitleg...

De bedoeling is toch om uw auto te fotograferen hé? Dus de auto is hét onderwerp van uw foto.
Welnu, je weet, dat al wat je ziet door je ogen, eigenlijk door je hersens geïnterpreteerd moet worden. Daarbij, worden dan sommige kleuren veel sneller waargenomen dan anderen. Groen, is zo'n kleur wat je het eerst gaat waarnemen. Dat is de reden waarom de bordjes van nooduitgang in (jawel) de groene kleur zijn.
Geloof je mij niet? pak dan een foto van een wagen op gras. Kijk dan even naar iets anders als de foto, bekijk dan de foto voor 1 seconde en kijk terug weg.  Dan moet je eerlijk zijn tegenover jezelf en nadenken wat je nu juist gezien hebt. Ben je eerlijk, dan kan je je alleen maar groen herinneren. Dus niet de wagen.  Spijtig, want zo gaat het hoofddoel van de foto (= het onderwerp laten zien) verloren.
Dat is dus de reden waarom foto's van wagens op gras echt not-done zijn.  Ooit al een pro-automotive-fotograaf gezien die foto's neemt van auto's op gras?  Ik dacht het niet...

Sneeuw blijft niet eeuwig liggen. Net zoals het blauwe uur niet lang duurt, of dat het insect maar enkele miliseconden nectar uit een bloem zuigt... Net dat is fotografie, het juiste beeld op de juiste moment vastleggen.
Mij zal je in de winter ook om 6h zien opstaan als het sneeuwt, wachten op de juiste hoeveelheid sneeuw, terwijl mijn auto op te poetsen, om dan vlug naar de locatie te rijden en plat op mijn buik in de sneeuw te gaan liggen. Net voor die ene goeie foto...


Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev