Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Ik kan wel janken. ;(..wat strak Lex! Idd, als daar nog een laagje zwart (mag ik suggestie doen hoogglans!!!) opkomt...och och och... :P :P

matthew

Citaat van: Dirk Kuipers op 19 december 2008, 11:03:23
Citeer@Dirk laat de kat wel zitten in je uitlaatsysteem he anders blijft het een afkeur,verder succes
Bedankt voor de tip, toch haal ik hem er denk ik wel tussen uit.. :P
Voor de apk komt er een apk map die ik gewoon kan uploaden op de dta computer. Dus zonder kat moet ik er gewoon door kunnen komen. (als hij maar stationair blijft lopen).
Hij mag alleen niet al stationair 2000 toeren lopen natuurlijk, maar daar word aan gewerkt. :)

Wat Jochem al aangeeft.

Auto's vanaf 993 moet een kat onder de auto zitten en de emissie waarden zoals lambda en co uitstoot moeten voldoen en dat ga je met het dta systeem zonder kat echt niet redden.

@Paiky goed bezig inderdaad

@Lex    :9~   erg gaaf hoor

peterachterop

freek, dit is ook niet het moment om een hoog bedrag te vragen voor een auto, om te kopen is t nu wel het moment om flink af te dingen.

Ik ben benieud naar de plannen en uitwerking.

Dirk Kuipers

@ Jochem,
Ah ja,dat was ik even vergeten.. :P
Thanks!

Naja, dan moet ik misschien toch maar eens iets in elkaar breien om de kat er voor een apk onder te kunnen zetten.

Maar Matthew, ik ben het toch niet helemaal met je eens.. :)
Voor de apk hoeft hij tenstotte niet goed te lopen, als hij het maar doet.. Dus je kunt hem zo afstellen dat je bij de apk wel voldoet aan de uitstoot, ook al loopt hij dan als een "schijthuis". Ken meer mensen die dat deden.. Maar misschien waren die auto's wel ouder en/of word er niet altijd gecontroleerd of de kat er ook onder zit (op het moment dat de gassen goed lijken, gaat iemand er niet naar kijken denk ik)?

Maargoed, als hij er toch onder moet zitten, dan moet ik daar nog maar eens goed over nadenken.. :)

Probleem is nu toch ook dat ik nog niet weet welke dempers ik er nu achter wil hangen.. En aangezien ik wel alles klaar wil hebben voor halverwege februari ga ik de uitlaat wellicht toch iets uitstellen..
Wil er nog wel een tussendemper in bouwen. 1 die wel net zulke grote buizen heeft als de overige buizen van de uitlaat. Ik wil geen uitlaat geluid meer!!! :)
En als ik verkopers mail om te vragen welke dempers stil zijn da kunnen ze me dat niet vertellen en moet ik maar komen testen.. Maar dat gaat nu wat moeilijk.. :)

Mooie Remmen Jan! Ben benieuwd hoe dat straks staat.

Paul

Die van mij komt zonder kat net aan zijn emissie eisen........ maar scheelt niks.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

peterachterop

Jan dat zijn mooie klauwtjes.

Heb nu 3 bedrijven een prijsopgaaf aangevraagd voor een grotere remmen kit.
De cupra gaat binnenkort een dagje bij Jeroen Dik logeren.

Waar heb jij de schijven en klauwen vandaan?

Mag via pm.

Jacob

Stefan

Idd een stel deftige klauwen Y
Dat word nog wennen met remmen in het begin misschien.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Lekker bling Alex

@Freek
Toch mooi dat je de megane blijft rijden,en succes met je verdere plannen.

Michel Cijs

matthew

<Citaat Dirk>Maar Matthew, ik ben het toch niet helemaal met je eens..
Voor de apk hoeft hij tenstotte niet goed te lopen, als hij het maar doet.. Dus je kunt hem zo afstellen dat je bij de apk wel voldoet aan de uitstoot, ook al loopt hij dan als een "schijthuis". Ken meer mensen die dat deden.. Maar misschien waren die auto's wel ouder en/of word er niet altijd gecontroleerd of de kat er ook onder zit (op het moment dat de gassen goed lijken, gaat iemand er niet naar kijken denk ik)?

Ja dat klopt en mag ook en stationair maakt lambda niks uit maar op 3000 toeren moet deze tussen de 0.97 en 1.03 bedragen en je kunt er ook een lege kat onder hebben die net aan de ijzen voldoet dan is er idd niks aan de hand maar als er een rechte pijp zit en hij zou er net aan voldoen (want ik niet mogenlijk acht uit eigen ervaring)dan is het nog afkeur omdat het bij auto's vanaf 1993 onder gemonteerd moet zitten.

Ik heb ook altijd een rechte pijp gehad onder de coupe ipv kat en 1 dag per jaar voor apk ging de kat eronder.

Alex Verloop

tnx mannen (en dames, Peter  :D).

Vanavond met het inlaatspruitstuk (en aanhang) bezig. Gasklep, luchtfilter etc). Dan nog voor een laatste keer het blokje poetsen voor de kerst om vervolgens voor 3 dagen naar Hardenberg te gaan.

Dirk Kuipers

Ben benieuwd hoe mooi je die dynamo kunt houden Lex! Echt super mooi hoor!

Mike, dat probleem had ik dus ook met de computer...
Iedereen riep altijd dat het makkelijk was de computer te chippen (ook op renault tuning club). Toen puntje bij paaltje kwam, kon ik niemand vinden die het daadwerkelijk kon, en toen ik heb gekozen voor een andere computer noemde men mij bij de renault tuningclub maar dom omdat ik deze computer wel makkelijk had kunnen chippen..

Sja... Woorden, maar daar hield het wel mee op.

Maarre.. Waarom koop je niet eerst een F7R blok? Die van LVD die hier voor 750 euro tekoop staat bv? Bouw daar eens een turbo op, dat is veel leuker dan op je 1.6 8v blokje...

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Loco_Mike

Daar heb je gelijk in Dirk , ik zit nu te twijfelen om een totale auto ( 2.0 16v ) te kopen , deze op te bouwen en opnieuw te laten spuiten , maar dat is nog even afwegen :P

ja het is altijd zo mensen zeggen ja hoor het kan geen probleem :P nou echt niet :P
Kom je daar aan hangen ze de laptop eraan uhhhhh gaat niet beveiligd  l-  :?
Dan gaan ze de computer bekijken zien ze alleen maar een laag beige achtige zooi

Andere computer zat ik ook aan te denken maar kreeg te horen dat je dan weer problemen met je startvergrendelingcode heb ??? hoe is jou ervaring daarmee ?

Hier in amsterdam staan ZAT megane coupe's waar ik zo een computer uit kan halen

Ziet er mooi uit alex :P super

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev