Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

FabianMegane

@Dirk ik ben nog op zoek naar ander velgen, want ze staan er idd niet super onder 8)7! Als je tips voor nieuwe velgen heb PM me maar (Geldt tevens ook voor de rest mensen die tips voor nieuwe velgen hebben, liefst 16") _o_!
Kzalt eens kijke voor die vlakke adapterplaten :q :q!

lúk

leukding fabian ;) eenigste wat ik tog mis is mooie evo spoiler met hoge raamspoiler. zou denk ik wel goed staan maarja ik ben spoiler freak :q

matthew

@Fabian,  ziet er goed uit zo voor de spiegels inderdaad vlakke nemen het hangen is minder mooi vind ik ,kijk maar op mijn project pagina en dan de coupe ik had vlakke platen en gewoon van autostyle besteld.

Mijn spiegels waren ook electrisch verstelbaar maar dan krijg je hem automatisch met knipperlicht dit heb ik dicht laten maken.

En ga in het nieuwe meetingseizoen der maar van genieten.

@Dirk laat de kat wel zitten in je uitlaatsysteem he anders blijft het een afkeur,verder succes

rs50jochem

Ziet er goed uit Fabian..! Niet te lang rond rijden met je originele uitlaat zo achter de bumper.. Er bestaat een kans dat de warme uitlaatgassen de bumper/lak beschadigen en dat zou zeer jammer zijn..!!! (sommige mensen kunnen uit ervaring hierover meepraten.)

FabianMegane

@jochem van het weekend las ik er even een kromme pijp op zodat de uitlaat gassen naar beneden gaan... thnx voor het meedenken ;)

Michel Veltman

Er zijn een aantal mensen hier weer goed bezig Y !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dirk Kuipers

Citeer@Dirk laat de kat wel zitten in je uitlaatsysteem he anders blijft het een afkeur,verder succes
Bedankt voor de tip, toch haal ik hem er denk ik wel tussen uit.. :P
Voor de apk komt er een apk map die ik gewoon kan uploaden op de dta computer. Dus zonder kat moet ik er gewoon door kunnen komen. (als hij maar stationair blijft lopen).
Hij mag alleen niet al stationair 2000 toeren lopen natuurlijk, maar daar word aan gewerkt. :)

rs50jochem

Maar fysiek ben je verplicht een kat eronder te hebben.. Dus ziet de keurmeester geen kat eronder zitten dan is het afkeur.. Je zal alsnog een katvervanger eronder moeten steken voor de keuring.. Niet alleen de emissie norm is waar het omgaat.. ;)

Joey Voormolen

Ziet er echt goed uit fabian  !-!
Vooral de kont wat een lekkere reet ;) :x
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Lekker bezig paikey !-!

Mooi hoor al dat chroom !-!
Lowered M3C GT

lúk

Dirk Kuipers

Goh, komen er straks zomaar weer een paar mooie megane's bij! Goed bezig paikey!

En lekker glimmen Lex! :P
Hoe is je dynamo geworden?

peterachterop

Zie je t al voor je, sta je met lex op een show is de rest al lang en breed klaar met poetsen zie je lex de hele binnenkant in de was zetten en het hele motorruim poetsen.

FabianMegane

Die coupe begint er al aardig goed uit te zien paikey !-!. GA zo door!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev