Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Mooi hoor Lex! Denk inderdaad dat dit de mooiste manier is om een doorkijkgat in de motorkap te maken.
Zelf ook al eens aan zitten denken, en had hem dan ook zo willen maken (alleen dan wat meer naar voren omdat daar bij mij de compressor ligt).
Ben benieuwd hoe je het gaat afwerken en hoe mooi je dat plexiglas kunt houden.. Was het geen optie om bijvoorbeeld echt glas te gebruiken? :)

Alex Verloop

Ben er al helemaal uit hoe ik het plexi ga verwerken ;). Wordt straks 1 geheel met de carbon klep. Hoe en wat ik dat ga doen zal binnenkort wel tezien zijn. Ondanks dat het plexi een andere uitzettingscoefficient heeft dan het poly, gaat het niet scheuren straks :).

Echt glas niet echt een optie. Qua hechting, sterkte en gewicht. Tevens is het "op maat maken" van glas niet bepaald een lekker klusje.

Daarbij. Krasjes op plexi kan je makkelijker wegpolijsten dan op glas ;).\

@ Peter; maak je maar geen zorgen over rommel onder de kap  :P

peterachterop

Je gaat toch niet de wagen op een oplegger door nederland rijden?

FabianMegane

@matthew Schroefset gaat nog omlaag, thanx!

@Benjamin Auto blijft lkr op zijn plaatsje staan met dit weer, geen pekel aan mijn wagentje haha

Joey Voormolen

@ alex gaat er gaaf uit zien hou het in de gaten
@ fabian mooie velgen lijken beetje op de mijne dus ik vin ze mooi
Lowered M3C GT

Laurens Klein

wat een ongelooflijke ramp Alex. Weet je wie dat gesloopt heeft?
Op deze manier begrijp ik dat de moed je in de schoenen zakt en dat je wilt stoppen. Maar ik hoop dat je alsnog zin krijgt om er aan verder te gaan.

YVE5

amaai Alex, echt wel rot van je....

Veel sterkte, k hoop echt dat je er nog aan gaat verder doen ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Jan van Heteren

Das echt rot voor je Alex

Maar denk (makkelijk gezegd) dat je het gewoon weer moet oppakken... Y
Meganomaniac

Benjamin Renon

Ik las dit net ook al op 't automaxx forum en 't eerste wat ik dacht dit is gewoon f'-ed op. Niet normaal wat voor een trieste figuren er rond lopen als ze zoiets flikken. Dit is gewoon zwaar k@*, zoals nu gelopen is. Heb echt met je te doen man.
Ik hoop dat je alles kan herstellen. Dit zou echt een mega-wagen worden. Laat 't er niet bij zitten, hoewel je er genoeg van hebt!!! Ik hoop dat je verder gaat met waar je gebleven bent.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

freek

eey alex

wat ontzetten kl*te man, echt ongeloofelijk dat er mensen tot dat soort dingen in staat zijn. zulke mensen moet je keihard aanpakken je blijft gewoon met je poten van andermans spullen af. ik hoop dat ze kunnen vinden wie het gedaan hebben.

en stiekum hopen we allemaal wel hier dat je de moed terug kan vinden en gwoon weer verder gaat.

suc6 jongen
only men of stihl

Stefan

Jezus Alex...
Wat klote joh hee, wat een verhaal op 1 dag.
Het zit je ff flink tegen zeg..
En wederom (net als bij mijn auto eigenlijk) ongehoord dat mensen niet van andermans spullen kunnen blijven en het gore lef hebben om zo bij je in te breken... :neen: :neen:

Sterkte iig
En de beste afleiding / remedie om weer in de stemming te komen is denk ik toch lekker weer aan de slag gaan met de dingen waar je mee bezig was (ook al moet je overnieuw beginnen..)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabriolet

zuur voor je man je was net lekker bezig sterkte

FabianMegane

Damnnn nee man Y, wie haalt dat in zn hoofd eh om iemand zn werk zo te vergallen!

Sterkte kerel

FabianMegane

Ene lex niet de moed verliezen.... Ksnap dat enorm klote is en dat je je klote voelt, maar laat niet je droom vn je rebuild megane vergalllen door een paar van die stakkers!!

PS. Wel ff aangifte doen ene liefst nog even foto's maken vn de garage deur buitenkant en binnenkant. En even kijken voor sporendragers aan de deur anders moet de afdeling FTO van de politie maar even kijken. Voor vragen PM me maar

Michel Cijs

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev