Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

tnx Jan  !-!

Jou schijfjes zijn ook totaal niet verkeerd zeg  :9~ Telefoontje valt erbij in het niets  8)7. Is het al gelukt om de klauwen aan te passen? Of moet daar nog aan gewerkt worden?

Jan van Heteren

Proleem is dus dat ze eerst op de auto moeten voor ik aan het meten kan voor de brackets te laten maken.
Eerst was het de bedoeling om de schijven om te boren en het naafgat uit te freesen zodat ze op mijn naven gezet kunnen worden maar nu is het hart van de schijven verkeerd geproduceerd.... :neen:

Dus kan nu nog niet verder.... ;(

Voordeel nu is dat ze ze opnieuw voor me gaan maken en direct in de Renaultmaat dus 4 x 100 en met een naafgat van 60.1....alleen het is nu weer wachten helaas...
Meganomaniac

Alex Verloop

ieder voordeel heeft dan weer zijn nadeel Jan. Past het straks gelijk perfect ;). Ich bin gespannt  !-!

Alex Verloop

Look good Joey!  8)

Voorkant zakken... weet niet of je skirts dat leuk gaan vinden :). Paar mm moet denk ik nog wel lukken, maar cm's niet

Joey Voormolen

zat te denken aan halve cm of cm hij heeft al lager gelegen maar zins de achterkant is gedaan ga ik te makkelijk over de drempels dus kan die voor weer wat zakken
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

Juist Alex.
Die velgen zijn ook helemaal mijn smaak, erg goede keuze!! :P
Hartje gaat in de carbon? Of kleur van de auto? Of laat je ze zo?

paikey

Ook ik ben een super fan van velgen met een zwart hart en een gepoleist randje,baal er ook van dat ze onder mijn kleur auto denk ik niet mooi zullen staan............ben benieuwd naar het extraatje :P

Koentje

@ Alex

Dat wordt gave moterkap.  _o_
Heb ik ook bij een Honda civic (denk ik) gezien.
En dat zag er echt gewelidig uit.
Zo hoef je de moterkap niet open te doen als je wilt weten wat er onder de moterkap zit ;)
Word de moterkap ook in carbon? dat zou helemaal gaaf eruit zien.
nah.. succes er mee ;)
ow ja, wa ga je met de achterbumper doen?

paikey

Klasse coupetje hoor fabian !-! staat er erg netjes bij, wees er zuinig op!
ook egt mooie velgen man!
zo iets wil ik ook :P

Benjamin Renon

@Alex: !-! !-! _o_ _o_

@Fabian: Ziet er netjes uit. (wel zonde dat je ze er nu onderzet met al die pekel op dit moment. ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Mooie velg Fabian,maar om de look nog beter eruit te laten komen zou ik je schroefset nog een klein beetje meer geven dat staat net iets dikker.

@Alex dat wordt wel gaaf zo kap dicht en blingbling blok eronder die je door een ruitje kan zien.Ik ben Jaloers.

( ik had ook nog even wat verder moeten gaan met de coupe)

@Joey  ziet er goed uit de auto,mooi in lijn zo.

YVE5

mooi alex!!  Nu nog even het kijkgat wat ophogen, zoals het middenste gedeelte van de motorkap van een M3...

http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/03/bmw_m3_concept_1.JPG
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

tnx mannen ;)

Al druk mee bezig overigens ;). De inkijk wordt vlak, en dus niet in de vorm van de klep. Ophoging zal daarom nog iets meer "vorm" gaan geven aan het geheel.

Plexiglas zojuist besteld (2 platen van 90*60*0.5). Hopelijk dinsdag binnen tesamen met me nieuwe glasvezeltjes, dan kan ik weer verder knutselen  8)

Decepticon#1

Dikke bak Fabian! Achter moet je er even een spacer van 15 mm tussengooien als ik jou was, dat geeft zo'n gave look!

peterachterop

Lex, dat wordt poetsen.

Uitkijken voor rommel wat door t rijden onder de kap komt (zand oid) dan niet gelijk wegwrijven, een krasje in de plexiglas is echt te zonde.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev